• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۱۰
  • شناسه خبر: 12203

مدیر درمان تامین اجتماعی: رفتار کارکنان مراکز درمانی رصد می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۸۲۵۰۰  نفر از سالمندان و افراد بالای ۶۵سال در نیمه نخست سالجاری بدون نوبت از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده اند . به گزارش” پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” ...

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۸۲۵۰۰  نفر از سالمندان و افراد بالای ۶۵سال در نیمه نخست سالجاری بدون نوبت از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده اند .

به گزارش” پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، دکتر علی محمدی اظهار داشت: طرح تکریم سالمندان بطور دقیق در کلیه مراکز درمانی استان در حال اجراست و افراد بالای۶۵ سال به محض ورود به مراکز درمانی بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می گیرند.

دکتر محمدی از رشد ۵ درصدی مراجعین سالمند را در نیمه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: بیش از ۷۹ هزار نفر در شش ماهه اول سال گذشته  از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده بودند.

وی سالمندان و افراد پیشکسوت را نخبگان و خردمندان جامعه خواند و تصریح کرد اجرای این طرح ، بیانگر نگاه رفیع سازمان به منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان است.

 دکتر محمدی رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی در کلیه مراکز درمانی توسط کادر درمانی برای سالمندان را سرلوحه امور مدیریت درمان استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری با مکانیزمهایی، رفتار کارکنان مراکز درمانی را رصد کردیم و  ضمن برخورد قاطع با افراد اندک خاطی، کاهش چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست