• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
  • شناسه خبر: 12224

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری: خوبان را به جای خویشان انتخاب می کنیم

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هدف از ورود جبهه پایداری به انتخابات احیای بسیاری از شعارهای بر زمین مانده انقلاب  است که البته برخی از شعارهای مهم از جمله استقلال و جمهوریت تحقق پی ...

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هدف از ورود جبهه پایداری به انتخابات احیای بسیاری از شعارهای بر زمین مانده انقلاب  است که البته برخی از شعارهای مهم از جمله استقلال و جمهوریت تحقق پیدا کرده است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»محمد نوری‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیش از این جبهه پایداری صرفا در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کرد، اما در این دوره جبهه پایداری در نظر دارد که در انتخابات مجلس نیز به صورت جدی وارد عمل شود.

نوری پور گفت: جبهه پایداری به دنبال انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای  شخص شده است که اعتقاد به امور دینی و پایبندی به آن، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، داشتن سابقه فعالیت و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، بصیرت سیاسی و حضور در صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی، داشتن تفکر بسیجی، کارآمدی و سوابق مدیریتی، داشتن برنامه برای توسعه شهرستان، استان و کشور، برخورداری از حُسن شهرت و نداشتن زمینه تخریب سیاسی و اجتماعی از جمله آن معیارها برای انتخاب کاندیدای انتخابات است.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: ما به دنبال گزینه‌ای هستیم که اگر به وظایف خود عمل نکرد با وی برخورد شود و  البته این را قبول داریم که در ادوار گذشته جریان‌های سیاسی با منتخب خود برخوردی نکرده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه طبق ملاک‌های اعلامی پنج نفر اصلی از بین گزینه‌های مطرح شده، به عنوان نامزد انتخاب خواهند شد، تصریح کرد: معیار انتخاب افراد برای انتخابات عرف جامعه خواهد بود و جبهه باید بر اساس ملاک و شاخص‌ها این اقدامات را انجام دهد.

وی حضور حداکثری مردم را در انتخابات از اهداف جبهه پایداری عنوان کرد و  گفت: امیدواریم  منتخبان جبهه پایداری در انتخابات اسفندماه پیروز شوند.

نوری پور تشکیل مجلس تخصصی  و دور از حاشیه را از اهداف جبهه پایداری اعلام کرد و  دوری از شعار زدگی، پرهیز از اشرافیت، تبعیض، اختلاس، ریشه کنی بیکاری و توجه به اشتعال را از دیگر موارد مورد توجه جبهه پایداری نامید.

نوری‌پور از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در کشور و استان‌ها خبر داد و گفت: این شورا در سطح شهرستان‌ها هم تشکیل خواهد شد.

 وی گفت:  جبهه پایداری در راهبرد ها با اصولگرایان همسو است،  اما اگر با اصول گرایان در روش ها به توافق نرسد  به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد حتی اگر موجب ریزش آرا شود،  بااین حال امیدواریم به  ائتلاف مشترک و نامزد اصلح برسیم. 

 سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری استان زنجان شایسته‌سالاری را گزینه اصلی جبهه پایداری در انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت : «خوبان را به جای خویشان انتخاب می‌کنیم» به عنوان شعار این جبهه انتخاب شده است، چرا که انتخاب افراد اصلح و معرفی به مجلس به حل مشکلات کمک می کند.

نوری‌پور گفت: جبهه پایداری در نقد عملکرد دولت با انصاف عمل کرده است و  این جبهه از اقدامات خوب دولت دفاع و از اقدامات نادرست هم انتقاد کرده است.

 سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری استان زنجان افزود: عملکرد فعلی دولت در بحث مسکن و کنترل نرخ ارز توسط بانک مرکزی مورد حمایت جبهه پایداری است ولی در برخی موارد انتقاد داریم که مربوط به منافع ملت است. برجام یکی از انتقاد ها به عملکرد دولت است که هیچ نتیجه  ای نداشت و هیچ کس هم نمی‌تواند بگوید عملکرد دولت در این زمینه درست بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست