• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
  • شناسه خبر: 12214

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) : عظمت ایران اسلامی در دنیا بر همه عیان شده است

پیام ملّت– فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)  استان زنجان گفت:امروز  ایران اسلامی خود را در دنیا معرفی کرده است و اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی در دنیا بر همه عیان شده و دشمنان می‌دانند که با جن ...

پیام ملّت– فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)  استان زنجان گفت:امروز  ایران اسلامی خود را در دنیا معرفی کرده است و اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی در دنیا بر همه عیان شده و دشمنان می‌دانند که با جنگ و درگیری نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از فارس ، سردار کرمی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان بین اعضای شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی زنجان اظهار داشت: در میدان نبرد ۸ سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تعداد گلوله‌ها و فشنگ‌های محدودی در مقابل دنیا ایستادگی کردند و با ایمان و اعتقاد به باورهای دینی توانستند دشمنان خود را شکست دهند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به قدرت موشکی و نظامی کشور گفت: ما امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با موشک‌های جوانان انقلابی، از امنیت کشور در مقابل دشمن دفاع کنیم.

وی با اشاره به قدرت موشکی و نظامی کشور افزود: ما امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با موشک‌های جوانان انقلابی از امنیت کشور در مقابل دشمن دفاع کنیم.

فرمانه سپاه انصارالمهدی زنجان  به تدارکات و برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی اشاره کرد و افزود: آنها قصد دارند با برنامه‌های خود فکر، ذهن، ایمان و باورهای مردم به ویژه جوانان ما را مورد هدف قرار دهند و آرام در ذهن آنها نفوذ کنند.

سردارکرمی افزود: امروز کسانی که می‌گویند نمی‌توان بر دشمن پیروز شد و باید با آنها سازش کرد و کنار آمد کسانی هستند که نفوذ در آنها صورت گرفته و فکر و ذهنشان آمریکایی است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت ولایت و ولایت مداری، بسیج و رزمندگان و خون شهدا، ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت قرار دارد و کسانی که دم از سازش و مذاکره می‌زنند انسان‌های ترسویی هستند که در میدان انقلاب نیستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز اقتدار آمریکا و استکبار در دنیا رو به افول و زوال است خاطر نشان کرد: پیروزی‌ها و دستاوردهای مردم سوریه، یمن، عراق، بحرین و لبنان خود بیانگر این موفقیت است.

وی با بیان اینکه همه فتنه‌ها در دنیا به دست آمریکا و استکبار برنامه‌ریزی و ایجاد می‌شود، اذعان داشت: نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد.

کرمی در ادامه دانش‌آموزان بسیج را فرماندهان جبهه جنگ نرم در آموزش و پرورش خواند و افزود: شما باید با اعتقاد به باورهای دینی و اعتماد به نصرت الهی به صورت شبانه‌روز برای موفقیت انقلاب تلاش کنید.

وی روحیه دشمن ستیزی، استکبار ستیزی و شهادت طلبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز اوج نبرد با استکبار در زمینه جنگ نرم و فرهنگی است که بیشتر جوانان جامعه را مورد هدف قرار داده است و شما دانش آموزان بسیجی باید با روحیه و انگیزه وارد میدان شوید و یقین بدانید که نصرت الهی با ماست.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در پایان با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: وعده دیدار ما در روز ۱۳ آبان و با شعار استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست