• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
  • شناسه خبر: 12206

مدیر درمان تامین اجتماعی: استقبال از زایمان طبیعی افزایش یافته است

  مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سالجاری ، ۲۰۰۰ نوزاد در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر متولد شدند. به گزارش ” پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی م ...

  مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سالجاری ، ۲۰۰۰ نوزاد در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر متولد شدند.

به گزارش ” پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی، دکتر علی محمدی گفت: قبلاً رویکرد بیشتر به سمت سزارین بود، اما اکنون با توجه به اینکه زیر ساخت‌های فیزیکی در بیمارستان‌ها فراهم شده، استقبال از روش زایمان طبیعی افزایش چشمگیری یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی پیرامون مجموع زایمانهای انجام شده در آب تصریح کرد: بیش از ۶هزار مورد زایمان در آب تاکنون در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان بوقوع پیوسته است.

دکتر محمدی با بیان اینکه این تعداد موالید در نیمه نخست سالجاری در مقایسه با آمار مشابه سال قبل روند کاهشی بخود گرفته است گفت: قریب به ۲۹ درصد کاهش موالید نسبت به شش ماهه اول سال۹۷ را داشتیم.

مدیر درمان استان یادآورشد:بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بعنوان اولین بیمارستان در ترویج زایمان طبیعی و همچنین زایمان در آب در سطح استان مطرح است.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آمادگی برای زایمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز خبر داد و افزود: ضمن اینکه این کلاسها در اکثر مراکز درمانی برگزار میگردد ، در بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر نیز این کلاسها برای مادران باردار در روزهای خاص بصورت کاملا رایگان دایر میباشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست