• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 12216

وزیر اطلاعات: ملّت ایران راه را تا شکست نهایی امریکا ادامه خواهد داد

وزیر اطلاعات گفت: دشمن تصور می‌کرد با تحریم های متعدد  کشور را به زانو در می‌آورد،  اما به نتیجه نرسید. به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»، وزیر اطلاعات در سخنرانی ۱۳ آبان در زنجان گفت: ۱۳ آبان یادآور سه ...

وزیر اطلاعات گفت: دشمن تصور می‌کرد با تحریم های متعدد  کشور را به زانو در می‌آورد،  اما به نتیجه نرسید.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»، وزیر اطلاعات در سخنرانی ۱۳ آبان در زنجان گفت: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی مهم است و با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی امریکا در این روز افزود: ۱۳رآبان روز مهمی در تاریخ کشور محسوب  می شود.

حجت الاسلام سید محمود علوی  با اشاره به ارزشمندی تقوا در پیشگاه خداوند، گفت:  به فرموده قرآن، خداوند ملتی که راه جهاد را در پیش گرفته‌اند، فضیلت می‌دهد.

وی با تأکید بر زندگی عزتمندانه در اسلام ،افزود: زندگی عزت‌مندانه و یا مرگ شرافتمندانه خواسته اسلام برای پیروان آن است.

علوی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای تفکرات خود به کشور و دست برداشتن مسلمانان از اسلام است و ما اگر اسلام را از دست دهیم عزت خود را نیز از دست خواهیم داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تمام عزت و آقایی ما از اسلام است، تصریح کرد: به همین خاطر است که تأکید شده با دشمنان اسلام رابطه نداشته باشیم.

علوی افزود:  قرآن به ما اطمینان داده است اگر از راه مقاومت با دشمنان اسلام مواجه شویم، موفق خواهیم شد. وی تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال این هستند که با تحریم و توطئه برای کشور دردسرساز شوند، اما قطعا موفق نخواهند شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ملت دارای روح شجاعت و مقاومت ایران، از نعمت ولایت برخوردار است، گفت: امروز دشمنان از ضربه زدن به دین مایوس شده‌اند چون مقاومت ملت مسلمان ایران را دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در حال استیصال است، تاکید کرد: امروز بزرگترین دشمن اسلام آمریکاست که یک عمر با ملت ایران دشمنی کرده است.

علوی با تأکید بر تحریم‌های متعدد آمریکا علیه کشورمان گفت: دشمن تصور می‌کرد که با این کار کشور را به زانو در می‌آورد اما به نتیجه نرسید.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کرد با تحریم‌ها اقتصاد ایران فلج خواهد شد و انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نخواهد رسید، اما آمریکا کور خوانده است و ملت ایران با رهبری حکیمانه موفق به عبور از همه بحران‌ها خواهد شد.

وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود گفت:  اگر پیوند با رهبری نبود قطعا آسیب می‌دیدیم و رئیس جمهور امریکا بداند در نظر ملت ایران منفورترین شخص است .

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز ایران اسلامی بر قله عزت است و آمریکا دچار استیصال شده است و ملت ایران راه را تا شکست نهایی آمریکا ادامه خواهد داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست