• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۲۷
  • شناسه خبر: 12245

زنجان به میدان آمد

پیام ملّت – مردم انقلابی زنجان از اقشار و اصناف مختلف در روزی پاییزی و سرد و برفی در حمایت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر چهارراه امیر کبیر به میدان انقلاب این شهر را راهپیمایی کردند تا در تجمعی خودجوش شرکت ...

پیام ملّت – مردم انقلابی زنجان از اقشار و اصناف مختلف در روزی پاییزی و سرد و برفی در حمایت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر چهارراه امیر کبیر به میدان انقلاب این شهر را راهپیمایی کردند تا در تجمعی خودجوش شرکت نمایند.

در این اجتماع مردمی برخی مسئولان استان زنجان نیز حضور داشتند و همصدا و همنوا به مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.

حرکت خود جوش مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری

یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » با اشاره به شرارت ها و فتنه انگیزی های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی گفت: راهکار مشکلات داخلی بدون دخالت بیگانگان باید مورد توجه قرار بگیرد و مردم ممکن است به برخی مشکلات و تنگناها منتقد و معترض باشند و این به معنای امید به دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور نیست . اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی برای مردم شناخته شده است و امریکایی ها اجازه دخالت در مسائل داخلی ایران را ندارند.

حرکت خود جوش مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری

شهروندی دیگر با اشاره به افزایش قیمت بنزین و اقدامات خرابکارانه برخی افراد گفت : انتقاد و اعتراض یک مساله است و خرابکاری و آتش زدن اموال عمومی مردم موضوعی دیگر است که باید بین منتقد و خرابکار تفاوت قائل شد.

حرکت خود جوش مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری

گفتنی از راهپیمایان زنجانی که در حمایت از انقلاب اسلامی و اوامر رهبری به خیابان آمده اند با طرح شعارهایی انزجار خود را از دخالت گاه و بی گاه دشمنان جمهوری اسلامی اعلام و بر حمایت از نظام و رهبری تاکید کردند و از مسئولان امر خواستند با تدبیر و درایت مشکلات مردم در حوزه مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست