• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 12257

استاندار زنجان:مردم زنجان خط شان از آشوبگران جدا است/ قیمت هیچ کالایی نباید افزایش یابد

استاندار زنجان گفت: حضور مردم نجیب زنجان در انزجار از آشوبگران، وظیفه همه ما را در رسیدگی به اعتراضات به حقشان در مورد کنترل قیمت ها چند برابر می کند. به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» استاندار زنجان در شورای برنا ...

استاندار زنجان گفت: حضور مردم نجیب زنجان در انزجار از آشوبگران، وظیفه همه ما را در رسیدگی به اعتراضات به حقشان در مورد کنترل قیمت ها چند برابر می کند.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تشکر از همه مردم و مسئولان و کارمندان استان به خاطر حضور در تجمع حمایت از رهبری اظهار کرد: حضور مردم لبیک به رهبری و اعلام انزجار از آنهایی بود که فرهنگ و ایده ایشان به جای گفنگو و انتقاد، تخریب و اغتشاش است.

فتح اله حقیقی افزود: مردم زنجان ثابت کردند که هرچند خواسته و مطالبه ای دارند ولی خط شان از آشوبگران و آسیب زنندگان به اموال عمومی جدا است.

استاندار زنجان تاکید کرد: این حضور به موقع و پیشگام، تکلیف ما را در انجام وظایمان نسبت به کنترل قیمت ها و ایجاد قیمت های چندگانه و تخلفات بازار بیشتر می کند.

وی از مسئولین خواست تا نظارتها را جدی تر و با برنامه پیگیری کنند و اقدامات انجام شده و نحوه نظارت را گزارش کنند .

وی تصریح کرد: نباید قیمت هیچ کالایی در بازار به دلیل افزایش قیمت بنزین، اضافه شود.

حقیقی با اشاره به اینکه عواید حاصل از اصلاح قیمت بنزین برای ۴۰ میلیون نفر تا فردا شب به حسابشان واریز می شود، گفت: همه باید کمک کنیم تا افزایش قیمت بنزین اثری روی قیمت ها نگذارد و از مدیران خواست تا در بین مردم حضور یابند و با تشریح اقدامات انجام شده، ابهامات و مشکلات آنها را برطرف کنند.

استناندار زنجان در ادامه نیز گفت: مسئولان دستگاه ها علاوه بر بودجه مصوب استانی، باید بکوشند اعتبارات ملی را نیز جذب کنند.

در این جلسه تصویب نهایی بودجه سال ۹۹ با رأی اعضا به کمیته ای از کارشناسان تعیین شده جهت بررسی بیشتر موارد مطرح شده از سوی مدیران دستگاه ها تفویض شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم اصلاح ساختار بودجه گفت: اصلاح ساختار بودجه دو الزام دارد که یکی از آنها قطع وابستگی به نفت و دیگری تنظیم لایحه بودجه در قالب دوسالانه ، به دلیلی کنترل نوسانات و کمبودها است.

لازم به ذکر است بودجه دستگاه های اجرایی استان ۲۸۳ میلیارد و بودجه عمرانی استان ۱۹۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست