• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 12266

جشنواره رسانه توفیق به پایان رسید

  آیین اختتامیه  اولین جشنواره رسانه توفیق با معرفی برگزیدگان این جشنواره به همراه رونمایی از ۲۰ کاشی ماندگار شهدای زنجان  به  همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد. به گزارش « پایگاه خب ...

 

آیین اختتامیه  اولین جشنواره رسانه توفیق با معرفی برگزیدگان این جشنواره به همراه رونمایی از ۲۰ کاشی ماندگار شهدای زنجان  به  همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سلسله جشنواره های توفیق که برگرفته از نام اولین شهردار زنجان بعد از انقلاب است، قبلا در بخش های موسیقی، داستان و عکاسی برگزار شده بود و  این بار  نیز در بخش رسانه ها، مطبوعات و خبر گزاری های استان با معرفی و تجلیل برگزیدگان به پایان رسید .

 از میان آثاری که به دبیرخانه  این جشنواره ارسال شده بود،  26 اثر در حوزه  خبر و گزارش و یادداشت مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که سه نفر برتر در هر حوزه  معرفی شدند.

در بخش خبر زهرا رسولی از خبر گزاری فارس و علی اکبر شیوخی از هفته نامه عصر ملّت و سمیه محرمی از خبر گزاری فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش یادداشت صحرا رضایی از روزنامه جام جم، تقی سالک از نشریه صنعت و تجارت و سکینه محمدی از نشریه بیان خدابنده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز  زهرا مقدمی از خبر گزاری مهر اول، فائزه تقی لو از نشریه ندای شهروند دوم و جلیل نصیری مقدم از نشریه امید روشندلان سوم شدند.

شهردار زنجان  در این مراسم گفت: نقش رسانه در وقایع مختلف معلوم است و در هر مجموعه ای اعلام تصمیمات و اقدامات انجام شده  و نتایج آن و همچنین دریافت آنچه که نیاز مردم است، توسط رسانه ها اتفاق می افتد و  هدف از برگزاری این جشنواره این بود  که با ارائه کارهای رسانه ای اعلام کنیم جایگاه رسانه برای شهرداری ، جایگاه ارزشمندی است.

مسیح اله معصومی همچنین در مورد رونمایی از ۲۰ کاشی منقش به تصاویر شهدای زنجان که قرار است در سردرب منازل یا کوچه های این شهیدان نصب شود، گفت: مجموعه شهرداری افتخار می کند  که نام کوچه و خیابان ها  به نام شهیدان مزین شود و به جهت اثبات ارادت بیشتر این مجموعه به مقام شهیدان از طرف سازمان فرهنگی شهرداری پیشنهاد طراحی کاشی های منقش به تصاویر شهدای شاخص استان مطرح شد که این کار  ادامه دار خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر زنجان نیز  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان از لزوم گسترش بخش های مختلف این جشنواره سخن گفت و از رسانه ها خواست تا با عدالت محوری و رعایت اخلاق رسانه ای در جهت آگاهی بخشی به مردم  خدمت کنند.

سجاد خدایی بابیان اینکه  بدون رسانه اتفاقات و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف ابتر خواهد بود از رسانه ها خواست در جهت  ارتقاء فرهنگ شهرسازی و کیفیت خدمات انجام شده ، بیش از پیش با مجموعه مدیریت شهری همراهی کنند.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  با تشکر از حضور اصحاب رسانه در این جشنواره، در توضیح سایر اقدامات انجام شده توسط این سازمان گفت: برخی اماکن مانند خانه بوران  یا فرهنگسرای ارگ زنجان  در شهر وجود داشت که کسی سراغشان نمی رفت و استفاده ای از آنها نمی شد که در جهت احیای اماکن تاریخی و زیبا سازی بناها، در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری گرفت و هم اکنون مورد بهره برداری است.

وی در خصوص مجموعه ۱۵ هزار نفری گاوازنگ نیز گفت: قرار است نگهداری این مجموعه بعد از تجهیز به مدت ۵۰ سال در اختیار شهرداری قرار بگیرد .

مریم شعبانی با بیان اینکه هر چقدر در حوزه ورزش بیشتر قدم برداریم همانقدر از آسیب های اجتماعی کمتر خو.اهد شد گفت: یکسالی هست که سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای سلامت و نشاط اجتماعی و همچنین در حوزه آسیب های اجتماعی تعاملاتی را با بهزیستی و سازمان ورزش و جوانان بر قرار کرده است که برنامه های مختلفی از جمله همکاری با انجمن معتادان گمنام، تجلیل بانوان ترک اعتیاد منطقه بی سیم و برنامه های برای خانواده های زندانیان انجام شده است .

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان در حوزه ورزش ، گفت: توجه ویژه به ورزش بانوان در دستور کار شهرداری قرار دارد و همچنین از برنامه پیاده روی محلات به دلیل بهره مندی همه شهروندان از پیاده روی و عدم تمرکز در مسیر گاوازنگ خبر داد.

مدیر پارک های بانوان زنجان نیز با  اعلام اینکه پارک بانوان غرب البته متفاوت تر از پارک بانوان شرق آماده بهره برداری است گفت: دو مجموعه پارک بانوان  صرفاً برای آش خوردن نیست و  کلاس های آموزش متعدد در حوزه  مهارت های زندگی و اجتماعی و همچنین کلاس های ورزشی و هنری در  دو پارک بانوان برگزار می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست