• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 12331

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری چهل سالگی شجره طیبه بسیج

جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی شجره طیبه بسیج  با محوریت تولید آثار فرهنگی و هنری با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد. به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» دبیر جشنواره تولید آثار فرهنگی و ...

جشنواره تولیدات فرهنگی هنری چهل سالگی شجره طیبه بسیج  با محوریت تولید آثار فرهنگی و هنری با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» دبیر جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری شجره طیبه بسیج با بیان اینکه فعالیت‌های این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز شده است، بیان کرد:  اطلاع رسانی این جشنواره از مرداد ماه انجام شد و ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

به گفته مسعود رمرودی این جشنواره در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم‌نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه و بخش ویژه شامل برنامه ‌های ابتکاری، جذاب و در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی، اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ، موشن گرافیک و اپلیکیشن برگزار شده بود که  برگزیدگان هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

دبیرعلمی،  محتوایی و  سیاسی مجمع جهانی بیداری اسلام  در اختتامیه این جشنواره گفت:  یکی از اتفاقات مهم در قرن ۲۱ وقوع انقلاب اسلامی بود که سرچشمه تحولات در منطقه شد  و حوادث روی داده بیست سال نخست قرن ۲۱ ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

سردار عبدالله مبینی گفت: امروز  دشمن به عجز خود در مقابله نظامی با ایران پی برده است و از همین رو به جنگ نرم روی آورده و همه دشمنان ایران اسلامی در این زمینه متحد شدند.

دبیر سیاسی ، علمی و محتوایی مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمن با تحریم و فشار اقتصادی سعی دارد ایران را تحت فشار قرار دهد  عنوان کرد: این فشار برای جبران شکست‌های متعدد دشمنان ایران  است که در آن هم موفق نخواهد بود که  اسلام همواره در فشار و توطئه رشد کرده است و به اعتقاد ما  این یک امتحان الهی برای مشخص شدن عیار اعتقاد ما به این انقلاب  است

سردار مبینی با بیان اینکه  فشارهای دشمن  چند موضوع از جمله خروج از مسیر انقلاب  را به دنبال دارد گفت: باید در مسیر رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب حرکت کرد و در سردرگمی‌ها باید از بیانات مقام معظم رهبری پیروی کرد.

دبیرعلمی، سیاسی و محتوایی مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه در چهل ساله دوم نقش هنرمندان پررنگ‌تر می‌شود، بیان کرد: هنرمندان می‌توانند با هنر خود به معرفی آثار و برکات  انقلاب اسلامی بپردازند و باید رویدادها و رخدادها را به نمایش بگذارند.  

سردار جهانبخش کرمی نیز در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ازرشمندی کار هنری و هنرمندان گفت: تاکید رهبری بر این است که همه وقایع تاریخ ایران اسلامی با زبان هنر و در قالب هنر نمایش داده شود. بیان شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمن ایستادند، گفت: امروز باید شهیدان و آرمان و هدف آنها با  زبان هنر به مردم و نسل جدید معرفی شوند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: هنر مردم ما ایستادن در مقابل ظلم و فساد بود‌‌ و هنر رزمندگان و جهاد گران پشت جبهه این بود که هشت سال مقابل دنیا ایستادند و درس فراموش نشدنی به دشمنان این نظام  دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه مردمان غیور استان زنجان همواره در  همه صحنه های انقلاب اسلامی پیشگام بودند‌ بیان داشت: در اغتشاشات سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ زنجانی‌ها پیش از سایر استان‌ها به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و بر توطيه دشمنان خط بطلان کشیدند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست