• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۱۷
  • شناسه خبر: 12495

استاندار زنجان : دهه فجر فضای سوء استفاده برای تبلیغات نامزدها نیست

ا استاندار زنجان اظهار کرد: تقاص آمریکا فقط از باب این اقدام احمقانه نخواهد بود بنابراین تمام دنیا باید در حرف زدن، مواظبت کنند. به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ...

ا

استاندار زنجان اظهار کرد: تقاص آمریکا فقط از باب این اقدام احمقانه نخواهد بود بنابراین تمام دنیا باید در حرف زدن، مواظبت کنند.

صحنه جهان، روزبه‌روز برای آمریکا و اذنابش تنگ‌تر خواهد شد

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: اقدامات ارزشمند دلباختگان مقاومت نسبت به سردار سلیمانی در سارسر دنیا نشان می دهد این شهید فقط متعلق به ما نیست بلکه شخصیتی بین المللی بوده و به حتم آمریکا و اذنابش تقاص سختی را پس خواهد داد.

حقیقی ترور قاسم سلیمانی را اقدام بزدلانه ای خواند و گفت: ترامپ که این روزها دیوانه‌ وار و هر ساعت، یک صحبتی می‌کند می‌داند که به هیچ وجه هیچ حرکتی قابل پذیرش نیست و  به‌حتم تاوان پس خواهد داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حادثه طبس در حالی که در اوایل انقلاب قرار داشتیم، دودمان و حیثیت آمریکا بر باد رفت اما امروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و آن‌ها می‌دانند که نظام اسلامی، قوی‌تر و قدرتمندتر شده و هرگونه حرکت، گفتار و تهدیدی از سوی آمریکا از سر استیصال، بزدلی و ترس است.

استاندار زنجان از شهرداری زنجان نیز به دلیل نامگذاری یکی از خیایبان های زنجان به نام شهید سلیمانی نیز قدردانی کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید دهه فجر باشکوهی رقم بزنیم، گفت: قبل از شروع دهه فجر به شکل نمادین در مزار و منزل شهید قاسم سلیمانی  حضور پیدا می‌کنیم که سپاه استان زمینه این کار را فراهم کند.

وی از شروع تولید سریال شهید شهریاری نیز در دهه فجرنیز خبر داد و از مدیران خواست تا به اهمیت دهه فجر توجه داشته که مراسم باید باشکوه و منجر به وحدت و اتحاد بیشتر شود.

استاندار زنجان در رابطه با انتخابات نیز اظهار داشت: تمام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها برای وحدت و مشارکت در برنامه‌های دهه فجر حضور پیدا می‌کنند اما باید توجه کنند که دهه فجر، شرایط و فضای سوء استفاده برای انتخابات و تبلیغات نیست.

وی با بیان اینکه داوطلبان به‌یقین به قانون تمکین می‌کنند، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان نیز باید مراقبت لازم را داشته باشد تا سوء استفاده نشود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست