• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 12526

۸۹ نفراز داوطلبان انتخابات مجلس در زنجان تایید صلاحیت شدند

پیام ملّت– رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت : داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده و مورد تأیید قرار نگرفته‌اند، می‌توانند شکایت خود را به همراه مستندات به شورای نگهبان ارائه کنند. به ...

پیام ملّت– رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت : داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده و مورد تأیید قرار نگرفته‌اند، می‌توانند شکایت خود را به همراه مستندات به شورای نگهبان ارائه کنند.

به گزارش پیام ملّت و به نقل از فارس حسین میرزاپور با بیان اینکه برای ارائه شکایت داوطلبان ۵ روز مهلت تعیین شده است گفت: دریافت شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده  از امروز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه امسال به مدت پنج روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان اظهار کرد: در این دوره ۲۳۱ نفر در استان زنجان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌ نام کردند که از این تعداد ۱۵ نفر انصراف دادند که بر همین اساس بررسی صلاحیت  در بین ۲۱۶ نفر انجام شد.

میرزاپور افزود: از ۲۱۶ نفر داوطلب باقیمانده، ۸۹ نفر یعنی ۴۱ درصد شرکت کنندگان  تایید صلاحیت شده اند.

میرزاپور با بیان اینکه ۷۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان رد صلاحیت شدند و صلاحیت ۴۹ نفر احراز نشد، افزود: بر این اساس ۳۶ درصد داوطلبان رد صلاحیت شدند و  صلاحیت ۲۲ درصد احراز نشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست