• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 12601

پروژه پتروشیمی به این زودی ها افتتاح نخواهد شد/ مدیران متخلف در استان سمتی ندارند

استاندار زنجان گفت: در دهه فجر ۷۵۱ پروژه به بهره برداری می رسد. به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»  فتح اله حقیقی در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور شجاعت ، دینداری و استبدادستیزی ملّت ایر ...

استاندار زنجان گفت: در دهه فجر ۷۵۱ پروژه به بهره برداری می رسد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»  فتح اله حقیقی در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور شجاعت ، دینداری و استبدادستیزی ملّت ایران است  و امام خمینی (ره ) به تأسی از پیامبر (ص) گرایش به مردم را حق گرایی می دانست و به کرامت و بزرگی مردم احترام می گذاشت.

استاندار زنجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استانداری  گفت: اقدامات انجام شده در سایه حمایت آیت اله خاتمی و شورای تامین  و نمایندگان استان بوده است و این توفیقات در ادامه توفیقات نظام است که باید به مردم بیان شود.

وی افزود در این ۴۱ سال انقلاب اسلامی از گردنه های پر پیچ و خمی عبور کرده در حالی که چیزی جز گسترش عدالت نخواسته ایم ولی دشمنی ها این شرایط را ایجات کرده است.

حقیقی در تشریح تصمیمات استانداری گفت: اولین تصمیم استانداری  چابک سازی مدیریت بود که در راستای آن هر دستگاه موظف شد در  5 محور اصلی وظیفه خودش نقشه راه تدوین کند.

دومین تصمیم  این بود که مدیرانی که در زنجان خدمت  می کنند باید ساکن زنجان باشند چرا که اگر مدیری در استان ساکن باشد در ۵۰ درصد مدیریتش موفق خواهد بود.

حقیقی تشکیل کمیته رصد اجتماعی را تصمیم دیگر استانداری خواند و گفت: مدیرانی که مشکل داشتند تذکرات لازم را گرفته اند و اگر هم اصلاح نشدند با انها خداحافظی کرده ایم.

وی تشکیل کمیته رصد اشتغال برای بومی سازی مشاغل فعال و حضور بدون شعار در بین مردم و روستاها از دیگر اقدامات و تصمیمات استانداری خواند.

حقیقی با بیان اینکه در راستای ارتقاء جلسات ، جلسات موازی را حذف کردیم به وطر مثال۳۰۰کمیته و کارگروه را تبدیل به شورای اجتماعی کردیم . و همچنین ۷۰ جلسه ستاد تسهیل تولید در محل واحدهای تولیدی تشکیل داده ایم.

فتح اله حقیقی هدف  و اقدامات دیگر استانداری را پیگیری و اجرای پروژه های بر زمین ماده  مانند سبزه میدان، باغ شهرها ، پسماندهای صنعتی ، توسعه بیمارستان ولیعصر و  ثبت زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله  عنوان کرد .

استاندار زنجان طرح های انجام شده را نیز اینگونه بیان کرد:

طرح آمایش سرزمینی و طرح منظومه روستایی با تمرکز بر دهستان ها

طرح توسعه اشتغال روستایی که بر اساس آن ۹۰۰ روستا باید تحت پوشش قرار می گرفت که همه آن انجام شده است.

۷۰۰۰واحد  مسکن ملی که  با کمک اهرم های بودجه ای به ۱۳۳۷  واحد افزایش یافت .

وی  همچنین کل پروژه هایی که در سال ۹۷ هدفگذاری شده بود را ۱۵۵۳ پروژه اعلام کرد و گفت:  ۲۳۷۰ پروژه برای سال ۹۸ تعیین شده که با توجه به ان ۶۳ درصد افزایش داشته است  که مبلغ ان ۹ میلیارد و ۲۱۲ تومان بوده است که ۵۶ درصد آن به ۸ پروژه اختصاص دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص به کارگیری مجدد مدیران متخلف گفت: مدیرسابق سازمان آبفای زنجان هیچ مسئولیتی در زنجان ندارد.  و ددر صورت تخلف مدیران هم همه در مقابلل قانون یکسان اند و بازداشت شدگان شهرداری هم در حال طی سیر قانونی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه گفت: تمام تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شده است و ۹۱ در صد داوطللبان در هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند و مابقی در شورای نگهبان و هیات های نظارت بررسی شدند.

وی دربارهخ رد صلاحیت ها نیز گفت: دولت به عنوان اینکه حامی حقوق عمومی است در مقیاس خود پیگیری های لازم را انجام داده است که نتیجه آن پیوستن برخی از رد صلاحیت شده ها به عرصه رقابت انتخاباتی بوده است. و تا ۲۲ بهمن نیز باید منتظر بود که چند نفر دیگر تایید صلاحیت می شوند.

معانون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز گفت: در سنوات گذشته ۳۰۶ میلیون یورو به نام این پروزه در بانک مرکزی فریز شده است ولی این پروزه به زودی افتتاح نخواهد شد.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست