• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 12597

۴۰ سال است هم می جنگیم هم می سازیم/ ۳۲۸ پروژه محرومیت زدایی در دستور کار سپاه است

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) زنجان گفت: ۱۵۰۰ برنامه در قالب ۸۰ عنوان در دهه فجر برگزار خواهد شد. به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در حا ...

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) زنجان گفت: ۱۵۰۰ برنامه در قالب ۸۰ عنوان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در حالی ۴۱ مین سال خود را پشت سر می گذارد که همه دوستان انقلاب در سراسر دنیا چشم امید به ما دارند.

 جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به شعار دهه فجر امسال”انقلاب اسلامی زنده و پویا، در پرتو ولایت، جهاد و مقاومت” گفت: سپاه پاسداران  در اجرای برنامه های دهه فجر سیاست های مختلفی را دنبال می کند که اولین آن افزایش آگاهی جامعه از خدمات گسترده انقلاب و نگاه خوشبینانه به آینده با افتخار به گذشته و معرفی استعداد های موجود برای امید آفرینی است.

طهماسبی برجسته سازی گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه منور امامین انقلاب در جهت عبور از چالش ها و موانع را دومین سیاست برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی تبیین نقش جمهوری اسلامی در گفتمان سازی نظریه مقاومت و توسعه امنیت در منطقه و نقش آفرینی مردم در مهار فتنه ها و توجه به اثر بخشی برنامه ها در محیط بین الملل و الگو دهی به مردم در سبک زندگی به ویزه با محوریت زندگی سردار شهیدسلیمانی  و تبیین خدمات ایشان در منطقه و ایران ، افزایش فضای شادابی و نشاط و توجه به توسعه خدمت رسانی به مردم با تاکید بر مناطق محروم از دیگر سیاست های سپاه پاسداران در دهه فجر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در سطح استان برنامه های دهه فجر کار گروه بندی شده است گفت: سپاه انصار المهدی(عج) کارگروه بسیج را به عنوان یکی از تشکل های اثر گذار به عهده دارد که بر اساس آن بیش از ۱۵۰۰ برنامه در ۸۰ عنوان برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) زنجان همچنین تعدادی از برنامه های دهه فجر را اینگونه نام برد:

برگزاری برنامه چلّه بیداری در ۵۱ مدرسه و برگزاری ۵۰۰ نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب و امید آفرینی ، افتتاح صندوق های قرض الحسنه در روستا ها جهت اشتغال، برگزاری برنامه های مدرسه تمدن ساز با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس، بر پایی ایستگاه های پایش سلامت، رفع مشکل اب اشامیدنی روستاها با حضور قرار گاه پیشرفت و آبادانی ، ۱۴ پروزه محرومیت زدایی در استان از اهم برنامه های دهه فجر سپاه استان زنجان است.

طهماسبی همچنین درخصوص دخالت سپاه در انتخابات نیز گفت: سپاه در فرآیند انتخابات دخالتی ندارد و له یا علیه کسی هیچ اقدامی انجام نمی دهد.  اما تلاش برای حضور حداکثری مردم از وظایف ما است. طهماسبی همچنین گفت: سپاه ۷۰۰ پروژه عمرانی کار کرده است اما رسانه ها نتوانسته اند به خوبی خدمات سپاه استان را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در این ۴ دهه سپاه هم با تهاجم بی وقفه دشمن در عرصه های مختلف مواجه بود و هم در حال سازندگی بود. و در این ۴۰ سال ما در سپاه هم جنگیدیم و هم ساختیم.

در این جلسه مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) نیزاز اجرای ۱۴ عنوان برنامه محرومیت زدایی در دهه فجر خبر داد و گفت: ۵ پایگاه بسیج، ۷ خانه محروم و ۲ پروژه خانه عالم از جمله این پروژه ها هستند.

امندی همچنین گفت: ۳۲۸ پروژه در دستور کار بسیج سازندگی است که ۲۵ پروژه ابرسانی و کشاورزی، ۳ خانه عالم، ۳ غسالخانه و ۴۷ پایگاه بسیج ، ۱۱ مدرسه ، ۲ مزار شهید، ۶۰ مدرسه، ۲مورد مرمت درمانگاه و ۶ سالن ورزشی و مابقی پروژه ها را شامل می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست