• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۱۸
  • شناسه خبر: 12610

نامزدهای احتمالی «ائتلاف مردم» در حوزه انتخابیه زنجان و طارم !/ «ائتلاف مردم» در برابر«ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان» !

پیام ملّت – «ائتلاف مردم» با دو نامزد در حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد گود انتخابات می شود و احتمالا تا آغاز رقابت های تبلیغاتی اقدام به انتشار نامزدهای مورد حمایت خود نماید. بنابر اطلاعات دریافتی رسانه های «پیام ...

پیام ملّت – «ائتلاف مردم» با دو نامزد در حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد گود انتخابات می شود و احتمالا تا آغاز رقابت های تبلیغاتی اقدام به انتشار نامزدهای مورد حمایت خود نماید.

نتیجه تصویری برای ائتلاف

بنابر اطلاعات دریافتی رسانه های «پیام ملّت و عصرملّت» نامزدهای «ائتلاف مردم» با نامزدهای جریان اصولگرا و اصلاح طلب در زنجان رقابت خواهد کرد و بر مبنای «گفتمان مردم» وارد گود انتخابات خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گمان می رود ؛ مصطفی طاهری و مهدی باقری از نامزدهای مورد حمایت جریان اصولگرا و سیدافضل موسوی و معصومه حسنی از نامزدهای جریان اصلاح طلب زنجان خواهد بود.

بر اساس اخبار دریافتی ؛ ۱۲ نامزد انتخابات حوزه زنجان و طارم برای حضور در «لیست ائتلاف مردم» مورد مطالعه قرار گرفته اند که از بین آنها ۲ نامزد در زمان تبلیغات به مردم معرفی خواهد شد.

نامزدهای احتمالی «ائتلاف مردم» از بین افرادی مانند :

  1. نصرالله ابراهیمی ( درصورت تائید نهایی)
  2. سهیلا حیدری
  3. حسین قاسمی
  4. نبی الله محمدی
  5. بهرام جعفری
  6. داود حسنی
  7. غلامحسین نظری
  8. علی وقفچی (درصورت تائید نهایی)
  9. مریم باقری

۱۰-اصغر حاتمی

۱۱-رفعت بیات

۱۲- محسن علیمردانی

انتخاب خواهد شد . با توجه به وضعیت شکننده ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان زنجان و اختلافات درون گروهی دو جریان سیاسی شانس پیروزی جریان های مستقل و مردمی بیشتر به نظر می رسد.

گفتنی است ؛ ۶۷ داوطلب در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای کسب دو کرسی رقابت خواهند کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست