• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 12623

با ایستادگی روند پیروزی رژیم صهیونیستی به شکست تبدیل خواهد شد

پیام ملّت– سعید جلیلی در زنجان اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این بود که دهه شصت تکرار نشده و سلیمانی ها تکرار نشوند اما در دهه ۹۰ حججی‌ها و طارمی ها برخواستند. این رویش متوقف نخواهد شد و باید گفت که این ابتدای کار است. ...

پیام ملّتسعید جلیلی در زنجان اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این بود که دهه شصت تکرار نشده و سلیمانی ها تکرار نشوند اما در دهه ۹۰ حججی‌ها و طارمی ها برخواستند. این رویش متوقف نخواهد شد و باید گفت که این ابتدای کار است. دشمن می‌فهمد که این گام اول است و در گام دوم با خیزش جوانان گام بزرگ در تراز انقلابی اسلامی برداشته خواهد شد و طبق فرموده مقام معظم رهبری گام دوم باید یک جهش باشد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیل پیام ملّت» سعید جلیلی در گردهمایی جوانان انقلابی زنجان با عنوان “خیزش سلیمانی‌ها” خاطرنشان کرد: دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی پیام می‌داد که اگر جواب بدهید جواب می‌دهیم اما پایگاهش موشک باران می‌شود و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. این همان بزرگی ملت ایران است. یعنی او می‌فهمد اگر ملتی بایستد و اراده و الگوی جدید نشان دهد چه آثاری خواهد داشت و آن موقع جنوب لبنان هم آزاد می‌شود و روند پیروزیهای رژیم صهیونیستی به روند شکستها تبدیل می‌شود.

وی تاکید کرد: دهه فجر یک حقیقتی است که به جهان نشان داد که می‌توان ایستاد، مقاومت کرد و پیروز شد. روزی که دشمن سیم خاردار هم به این ملت نمی‌داد امروز موشک‌های دوربردی توسط این ملت ساخته شده است.

جلیلی گفت: دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی پیام می‌داد که اگر جواب بدهید جواب می‌دهیم اما پایگاهش موشک باران می‌شود و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. این همان بزرگی ملت ایران است. یعنی او می‌فهمد اگر ملتی بایستد و ارداه و الگوی جدید نشان دهد چه آثاری خواهد داشت و آن موقع جنوب لبنان هم آزاد می‌شود و روند پیروزیهای رژیم صهیونیستی به روند شکستها تبدیل می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست