• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 12638

آشنایی دانش آموزان با ویژگی های نماینده اصلح

پیام ملّت– رئیس سازمان دانش آموزی زنجان گفت: در برنامه های متعددی که برای دانش آموزان برگزار شده است، ویژگیهای نماینده اصلح بیان شده است. فیروز مهدی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه برنامه ...

پیام ملّت– رئیس سازمان دانش آموزی زنجان گفت: در برنامه های متعددی که برای دانش آموزان برگزار شده است، ویژگیهای نماینده اصلح بیان شده است.

فیروز مهدی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه برنامه یاوران انقلاب برای ۳ هزار دانش آموز در مقطع دوم متوسطه برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی و همایش بزرگ ۳ هزار نفری از دانش آموزان استان در دو بخش دختران و پسران در راستای گام دوم انقلاب که در آن توجه ویژه ای به جوانان شده است، در زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشستها ویژگی های یک نماینده اصلح که به گفته امام خمینی (ره)؛ باید نماینده مجلس شورای انقلاب اسلامی در رأس همه امور باشد به دانش آموزان رأی اولی بیان شد.

رئیس سازمان دانش آموزی زنجان توضیح داد: در این برنامه ها مطرح شد که نماینده مجلس می بایست در راستای خط ولایت بوده و علاوه بر آن پاکدست باشد تا بتواند از قشر مستضعف و پایین جامعه حمایت کند.

مهدی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری برنامه هایی در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیامک هایی برای دانش آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات دانش آموزان واجد شرایط ارسال شده است.

لازم به ذکر است؛ برای انتخابات دوم اسفند در استان زنجان ۷۵۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این شعب پنج نفر بعنوان نماینده و منتخب مردم استان زنجان به بهارستان راه می یابند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست