• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 12652

فرماندار ابهر:آمادگی ۹۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان ابهر

پیام ملّت– فرماندار شهرستان ابهر گفت: ۲۰ نفر از شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده اند. وجیه اله نوروزی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ...

پیام ملّت– فرماندار شهرستان ابهر گفت: ۲۰ نفر از شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده اند.

وجیه اله نوروزی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی همه مردم ایران است، اظهار کرد: مجلس از ارکان نظام و خانه ملت است زیرا عملکرد نمایندگان بر تمامی دستگاههای کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت و وظیفه هر ایرانی است که در سرنوشت خود شرکت کند.

وی با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نماینده مجلس می بایست توانمند و از تجارب زیادی در حوزه سیاست و مدیریت برخوردار باشد تا بتواند در توسعه کشور تاثیر بگذارد.

نوروزی افزود: کاندیدای مجلس باید قبل از انتخابات به مطالبات مردم گوش کرده و اهداف و برنامه های خود را در زمان حضور در مجلس اعلام کند و بعد از پیروزی در انتخابات از توانایی و جسارت بالایی در بیان مشکلات مردم در مجلس را داشته باشد و علاوه بر آن حامی دولت و نظام بوده و دلسوز مردم دیار خود باشد.

وی با بیان اینکه در اوضاع کنونی کشور پاکدستی مسئول حائز اهمیت زیادی است، ادامه داد: نماینده مجلس باید از وجدان کاری بالایی برخوردار باشد و همچنین پاکدستی خود را به اثبات برساند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه ۱۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه برای زمان رای گیری آماده شده است، توضیح داد: ۹۷ شعبه شهری و روستایی در شهرستان ابهر، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره و ۳۰ شعبه اخذ رای در شهرستان سلطانیه در نظر گرفته شده که در دوم اسفند ماه مردم به پای صندوقهای رای بروند.

این مسئول با بیان اینکه ۲سوم جمعیت شهرستان ابهر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند، اظهار داشت: هنوز آمار مشخصی از جمعیت افراد واجد شرایط برای رای گیری گزارش نشده و به محض ارائه گزارش آمار، اطلاع رسانی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست