• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 12644

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان: رأی دادن مشارکت در سرنوشت کشور است

پیام ملّت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با ایجاد بستری برای آرامش، همبستگی و امید شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود. فاطمه کرباسی در گفتگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با تبریک سالگشت چهل و ...

پیام ملّت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با ایجاد بستری برای آرامش، همبستگی و امید شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

فاطمه کرباسی در گفتگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با تبریک سالگشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با عنایت به اینکه « جمهوری» یکی از ارکان نظام و پایه اصلی این رکن «انتخاب» است، اهمیت مقوله انتخابات در کشور مشخص میشود.

وی افزود: از افتخارات این چهل و یک سال نظام بالنده ما برگزاری متوسط هر ساله یک انتخابات است. با توجه به اینکه انتخابات از دو بخش انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان تشکیل می شود و این دو به معنای مشارکت در امور کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: تمایل به کاندیدا شدن و قبول مسئولیت نمایندگی از مشارکت وتمایل به شراکت در سرنوشت ناشی میشود و شرکت در انتخابات و رأی دادن نیز ناشی از مقوله مشارکت و تمایل به شراکت در سرنوشت است.

وی با اشاره به تمهیدات اداره فرهنگ و ارشاد در زمینه انتخابات تصریح کرد: پیش نیاز هر مشارکتی احساس دلبستگی و اشتراک هویت است و به نظر اداره کل که متولی فرهنگ است ایجاد همبستگی، وفاق، آرامش و امید، نشاط و شادابی از مهمترین پیش نیازهای مشارکت است.

کرباسی خاطرنشان کرد: عملکرد این اداره کل در سطح استان در تمامی برنامه های فرهنگی و هنری با فلسفه ضرورت ایجاد این پیش نیاز و با هدف ارتقای (آرامش، نشاط و همبستگی) طراحی، برنامه ریزی و اجرا شده است که امید داریم حاصل این برنامه ریزی که سرلوحه جلسات شورای فرهنگ معمولی استان و شهرستانهای استان نیز بوده، مشارکت حداکثری مردم استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ضمن تاکید بر شاخص های مطرح شده توسط رهبری معظم، توجه به اینکه نماینده مجلس، جایگاه تقنینی و قانون گذاری دارد و بسیار حائز اهمیت است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست