• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 12672

فرماندار تکاب: نمایده اصلح باید متعهد و متخصص باشد

پیام ملّت– فرماندار تکاب گفت: برای جمع آوری صندوقهای رای مناطق صعب العبور از هلیکوپتر استفاده میشود. محمود زمانی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات، اظهار کرد: حضور گسترده ...

پیام ملّت– فرماندار تکاب گفت: برای جمع آوری صندوقهای رای مناطق صعب العبور از هلیکوپتر استفاده میشود.

محمود زمانی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای ضرورتی اجتناب ناپذیر است زیرا که در ایام رای گیری سراسر دنیا نظارگر مشارکت سیاسی مردم هستند و حضور باشکوه مردم مقبولیت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران را به تثبیت می رساند.

وی با تاکید بر اینکه تعهد و تخصص بودن نماینده در امور اجرایی کشور از ویژگیهای مهم نماینده اصلح است، ابراز کرد: نماینده مجلس می بایست سابقه اجرایی داشته و علاوه برآن برنامه ریز، قانون مدار و همچنین مردم دار باشد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه تدوین قانون یکی از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس است، گفت: یک نماینده اصلح باید مشکلات مردم را شناسی کرده و در کمیسیون مربوطه مطرح نماید ولی متاسفانه این اتفاقات کمتر در مجلس جمهوری اسلامی ایران اتفاق می افتد.

محمود زمانی با ابراز اینکه هم اکنون نامزدهای مجلس شورای اسلامی شعارهایی برای رفع مشکلات مردم میدهند ، خاطر نشان کرد: نماینده مجلس می بایست قانونی را تدوین کند که در راستای رفع مشکلات مردم باشد که از پژوهش بدست آورد.

وی با اشاره به تمهیدات فرمانداری تکاپ در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته های اجرایی برای ستادهای انتخاباتی تشکیل شده و تمهیدات لازم ابلاغ شده و علاوه بر آن هیاتهای بازرسی و اجرایی تشکیل و جلسات متعهد با قومیتهای مختلف در راستای بالا بردن مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات برگزار شده است.

این مسئول افزود: استفاده از تریبونهای مختلف به ویژه در نمازهای جمعه اهل تسنن وشیعه برای ترغیب مشارکت مردم در انتخابات از جمله تمهیدات لازم برای انتخابات بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ نفر از حوزه شهرستان تکاب در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، تصریح کرد: ۱۲ نفر از این کاندیدا از تکاب و ۷ نفر از حوزه شاهین دژ برای مجلس بوده است.

زمانی با عنوان اینکه تمامی راههای صعب العبور شهرستان تکاب برای روز انتخابات شناسایی شده است، توضیح داد: برخی از روستای شهرستان تکاب که راههای صعب العبوری دارند تمهیداتی اتخاذ شده که اگر با مشکلی مواجه شد با هلیکوپتر صندوقهای رای جمع آوری میشود.

به گفته فرندار تکاب، ۶۹ شعبه اخذ در بخش مرکزی و تخت سلیمان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست