• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 12676

فرماندار خرمدره: ایجاد ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان خرمدره

پیام ملّت– فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت دیپلماسی کشور در عرصه بین امللی افزایش می یابد. حجت محمّدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با ابراز اینکه شرکت در انتخابات ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت دیپلماسی کشور در عرصه بین امللی افزایش می یابد.

حجت محمّدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با ابراز اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه و یک امر واجب برای تعیین سرنوشت کشور است، اظهار داشت: مردم برای تعیین سرنوشت و مشارکت در مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور می بایست نمایندگانی در مجلس، خبرگان و شورای شهر داشته باشند و برای بهبود این امور لازم است در انتخابات شرکت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه واجب است، تصریح کرد: در عرصه بین الملی میزان مشارکت مردم کشورها در انتخابات رصد میشود و کشوری که مردم آن بیشترین مشارکت را داشته باشد قدرت بالایی در امور رایزنیها و دیپلماسی خواهد داشت و در همین راستا مشارکت گسترده مردم در انتخابات لازم و ضروری به نظر می رسد.

فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح در مجلس عنوان کرد: نماینده مجلس میبایست به امور مدیریتی آشنا بوده و رزومه مدیریتی در کارنامه خود داشته باشد و علاوه بر آن مسائل حاشیه نداشته و پاکدست باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون جامعه امروزی با معضل بیکاری روبرو است، ابراز کرد: نماینده مجلس باید در امور اشتغالزایی جوانان قدم برداشته و با ظرفیتهایی که در امور وظایف خود دارد در راستای کاهش بیکاری اقدامات اساسی را در دستور کار خود قرار دهد.

این مسئول با بیان اینکه ۲۰ کاندیدا از حوزه ابهر، سلطانیه و خرمدره برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان خرمدره ۴۹ شعبه اخذ رای شهری و روستای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه ۳ روستای صعب العبور در این شهرستان وجود دارد برای روز انتخابات اقدامات لازم اتخاذ شده که برای جمع آوری صندوقهای رای در این روستاها از ماشینهای کمکدار استفاده شود و یا اگر به علت بارش برف راههای روستایی مسدود شود هماهنگی لازم با راهداری برای بازگشایی راهها انجام شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست