• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 12686

عضو شورای شهر زنجان:نماینده مجلس نباید در روابط بین المللی مجذوب غرب باشد/حضور در انتخابات، اعلام حمایت از نظام است

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک ضرورت است، گفت: حضور در انتخابات، اعلام حمایت از نظام و انقلاب است. کاظم افشارچی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با تاکید بر اینکه شرکت د ...

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک ضرورت است، گفت: حضور در انتخابات، اعلام حمایت از نظام و انقلاب است.

کاظم افشارچی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک ضرورت است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک نوع رفراندوم بوده که برای بقای نظام و انقلاب یک ضرورت است.

وی با عنوان اینکه در ۲۰ کشور دنیا شرکت در انتخابات الزامی است، تصریح کرد: با وجود اینکه شرکت در انتخابات در ایران الزامی نیست ولی مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی بر خود بدانند و در این رفراندوم مشارکت کنند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات همانند شرکت در حماسه های کشوری است، توضیح داد: هم اکنون زیر ذره بین سراسر جهان قرار داریم و شرکت در انتخابات همانند شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در تشییع سردار سلیمانی است و با مشارکت در این انتخابات از انقلاب و نظام، حمایت خود را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به ویژگیهای نماینده مجلس در روابط بین المللی اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس مجذوب کشورهای غربی هستند و اعتقاد دارند فقط باید با کشورهای غربی روابط داشته باشیم و این درحالیست که داد و ستد با بازارهای شرق نیز میتواند بر اقتصاد کشور موثر باشد.

افشارچی ادامه داد: در روابط داخلی نیز نماینده مجلس نباید متکی به گروه و حزب خاصی باشد و با استقلال خود برای طرح ها و لایحه ها رای دهد.

کاظم افشارچی اعتقاد افزود: متاسفانه در مجلس دیدیم که برخی از نمایندگان بدون اینکه متن برجام را مطالعه کنند رای گیری کردند و این نوع فعالیتها به درد ملت نمیخورد.

وی تاکید کرد: اعتقاد قلبی به نظام و ولایت فقیه از مهمترین ویژگی و لازمه یک کاندیدا است تا بتواند در پیشرفت انقلاب تاثیر بگذارد.

افشارچی در پایان گفت: نمایندگان مجلس وظایفی در سطح کشوری دارند ولی یک نماینده میتواند در جلوگیری از کاهش بودجه استانی خود نیز موثر باشد تا بودجه سهم استان به استانهای دیگر اختصاص نیابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست