• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 12715

معرفی جاذبه ها، توانمندی های و فرصت های سرمایه گذاری زنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری

پیام ملّت– مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران ، استان زنجان با نمایش صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشکری ب ...

پیام ملّت– مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران ، استان زنجان با نمایش صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشکری بی بدیل خویش به معرفی جاذبه ها، توانمندی های و فرصت های سرمایه گذاری این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران پرداخت.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، گفت: استان زنجان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی به معرفی ظرفیت های جدید گردشگری استان در زمینه های گردشگری معدنی، سلامت و نیز ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با همکاری اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی این استان و مجتمع سرب و روی انگوران پرداخت و جامعه هتلداران زنجان و دفاتر خدمات مسافرتی نیز در این نمایشگاه با حضور پررنگ خود بهظرفیت های استان را معرفی کردند.

او ادامه داد: امسال استان زنجان  با ۱۲ رشته صنایع دستی در نمایشگاه حضور یافت که با جهانی شدن شهر زنجان بعنوان شهر جهانی ملیله استادکاران ملیله زنجان حضور پررنگ همراه با آثار فاخر و زیورآلات ملیله در نمایشگاه داشتند.

ارجمند با تاکید بر اینکه زنجان در نمایشگاه امسال در هر دو زومینه گردشگری و صنایع دستی پر رنگ ظاهر شد، عنوان کرد: غرفه زنجان با ۲۵۰ متر مساحت ، مکان مناسبی برای حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه بود. چراکه هم محلی برای علاقمندان صنایع دستی بود و هم محلی برای علاقمندان گردشگری تا بتوانند از نظرات راهنمایان گردشگری این استان برای برنامه ریزی به سفر خود به زنجان بهره مند شوند.

او ادامه داد: رونمایی از اپلیکشن آسان گشت، انعقاد تفاهمنامه به استان اردبیل در راستای ایجاد تورهای ترکیبی مذهبی، معرفی ظرفیت های گردشگری معدن انگوران، پخش کلیپ های جاذبه و صنایع دستی این استان از ویدئو وال  بخشی از برنامه های این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بود.

امیر ارجمند با اشاره به حضور فعال و پررنگ انجمن راهنمایان گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران گفت: راهنمایان گردشگری ۱۴ استان در غرفه زنجان  در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری حضوریافتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست