• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 12662

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:رونق تولید با سیاست های مالیاتی فعلی سخت به نظر می رسد

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم اظهار کرد: بحث اقتصادی و رونق در اشتغال همواره یکی از موضوعات مورد توجه دولت و مجلس بوده است‌ با این حال امروزه شاهد خلاء‌هایی در ا ...

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم اظهار کرد: بحث اقتصادی و رونق در اشتغال همواره یکی از موضوعات مورد توجه دولت و مجلس بوده است‌ با این حال امروزه شاهد خلاء‌هایی در این بخش هستیم.

نبی اله محمدی در گفت و گو با « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » با اشاره به اینکه در حوزه تولید، رونق تولید با این سیاست‌های مالیاتی امکان‌پذیر نیست، گفت: به عقیده بنده بالفعل کردن رونق تولید و فعال کردن شرکت های نیمه فعال با این سیاست‌های مالیاتی ممکن نیست.

محمدی افزود: ما در کشور ما هم مالیات بر ارزش افزوده و هم مالیات بر عملکرد و هم مالیات تورمی داریم، یعنی مردم مالیات تورمی را میدهند اما متوجه آن نیستند و وقتی حجم نقدینگی کشور اینقدر در طول سال تغییر می‌کند، یعنی دولت نیز در این حوزه چاره‌‍ای نداشته است.

وی با اشاره به اینکه هرچند که دولت در عرصه بین‌الملل با فشارها و تحریم‌های خارجی مواجه است، اما بازهم توسعه اقتصاد نیاز به اصلاح دارد، تصریح کرد: این امر نیاز با توسعه روابط در عرصه بین‌الملل و توسعه روابط تجاری ممکن است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: در همین راستا باید توانمندسازی منابع در کشور مورد توجه باشد و با توجه به قوت‌های داخلی و درون‌دادهای داخلی نسبت به توسعه خوشه‌های صنعتی اقدام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست