• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 12692

عضور شورای شهر زنجان:مردم در انتخاب نمایندگان مجلس دقت نمایند/هزینه گزاف تبلیغاتی برای مردم جذابیتی ندارد

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان گفت: شرکت در انتخابات سرنوشت ساز بوده و لازم است، افراد واجد شرایط رأی در انتخاب کاندیدای مورد نظر دقت نمایند. احمد نصیری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در موض ...

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان گفت: شرکت در انتخابات سرنوشت ساز بوده و لازم است، افراد واجد شرایط رأی در انتخاب کاندیدای مورد نظر دقت نمایند.

احمد نصیری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در موضوع انتخابات باید به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند نماینده مجلس باید فردی سالم، دوراندیش و برنامه ریز باشد، توجه کرد.

وی افزود: فردی که وارد خانه ملّت میشود باید برای مردم وقت گذاشته و در راستای حل و فصل مشکلات مردم قدم بردارد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای تبلیغات سالم در شهر زنجان عنوان کرد: هم اکنون شهر زنجان برای انتخابات آماده سازی شده به طوریکه بنرها و تابلوهای تبلیغاتی در راستای امور تبلیغات کاندیدا فراهم شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از نامزدهای تبلیغاتی تبلیغات خود را در اماکن شهر توزیع میکنند، افزود: افرادی که کارهای تبلیغاتی انجام میدهند باید به پاک بانانی که شهر را تمیز می کنند توجه نمایند و همچنین برگه های تبلیغاتی را در اماکن عمومی و سطح شهر توزیع نکنند.

نصیری با بیان اینکه مردم در حال حاضر به دنبال تبلیغ شوندگان نیستند، ابراز کرد: هم اکنون مردم با آگاهی بیشتر به دنبال مسئولینی در مجلس هستند که دلسوز باشند و نه اینکه تبلیغات زیادی انجام دهد و هزینه گزافی در این راستا صرف کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست