• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 12724

فرماندار زنجان: انتخابات نماد مردم سالاری است/ نماینده اصلح کارنامه پاکدستی در روزمه خود دارد

پیام ملّت– فرماندار زنجان گفت: نماینده اصلح در سوابق خود خدمت رسانی به مردم ، پاکدستی و حضور در حوادث کشور داشته و نقش آفرینی کرده است. رضا عسگری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به ضرورت شرکت د ...

پیام ملّت– فرماندار زنجان گفت: نماینده اصلح در سوابق خود خدمت رسانی به مردم ، پاکدستی و حضور در حوادث کشور داشته و نقش آفرینی کرده است.

رضا عسگری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اراده مردم شکل گرفته و هم اکنون در پیشرفتی که نظام دارد نقش مردم خیلی پررنگ بوده است.

وی با ابراز اینکه انتخابات نماد مردم سالاری است، تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات میتواند توطئه دشمن را خنثی کند و با تجربه های متعددی که در این عرصه داشتیم، دشمنان و دوستاران نظام جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مردم را رصد میکنند و حضور گسترده مردم در انتخابات سبب دلگرمی دوستداران و یاس و ناامیدی دشمنان نظام میشود.

فرماندار زنجان افزود: باید تلاش کنیم حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام شود تا در پیشبرد سیاستهای توسعه ای کشور تاثیر مثبتی داشته باشیم و تاکید داریم که شرایط به طوری برای انتخابات فراهم شود تا شاهد حضوره گستره مردم پای صندوقهای رای باشیم.

وی با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح در مجلس خاطر نشان کرد: نماینده باید از سیاستهای کلی نظام و چشم اندازهای کلی شناخت دقیق داشته باشد و آشنا به برنامه ها و چشم اندازهایی که تعریف شده وهمچنین برنامه ۵ ساله ششم و سیاستهای کلی که توسط مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف تبین شده است، باشد.

این مسئول با بیان اینکه نماینده ای میتواند اصلح باشد که در سوابق خود پاکدستی خود را در عرصه هایی که حضور داشته را به اثبات رسانده و نقش آفرین بوده و خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: نماینده اصلح کسی است که درسوابق خود در امور خیریه مشارکت داشته و در حمایت از نظام در عرصه های مختلف موضع گیری نموده و حضور داشته و یا در حوادثی که در کشور رخ داده نقش آفرین بوده و سهمی در خدمت رسانی داشته باشد و این فرد میتواند با این روحیه و نگرش نقش بهتری ایفا کند.

عسگری افزود کاندیدایی که به دنبال جناح و یا حزب خاصی باشد به طور قطع نمیتواند فرد شایسته ای برای حضور در خانه ملّت باشد.

وی با بیان اینکه پایبندی به مقررات و هنجارهای اجتماعی از دیگر ویژگی یک نماینده اصلح است، توضیح داد: کارمندی که هم اکنون به عنوان کاندیدا برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورا ی اسلامی حضور دارد باید توجه کرد که آیا در زمان فعالیتش دلسوزانه به مردم خدمت رسانی کرده یا نه و اینکه در ایام تبلیغات نیز به مقررات پایبند است یا نه که اینها میتواند از جمله ملاک مناسبی برای انتخاب درست باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست