• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 12734

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان: اعتماد به جوانان پشیمانی ندارد

پیام ملّت– مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای خنثی کردن توطئه دشمن؛ شرکت در انتخابات مهم و ضروری است. علی خلیلی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه دشمن هرساله توطئه های جدیدی برای ت ...

پیام ملّت– مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای خنثی کردن توطئه دشمن؛ شرکت در انتخابات مهم و ضروری است.

علی خلیلی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه دشمن هرساله توطئه های جدیدی برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی و اجرا می کند، اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه کنونی که همگام با سیاستهای سراسر جهان تغییر میکند. شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: در انتخابات هر دوره دشمن توطئه هایی برای کاهش مشارکت مردم در دستور کار خود دارد و امسال نیز با افزایش تحریمهای ظالمانه علیه ایران و ترور شهید سپهبد سلیمانی از اقدامات دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی برای مردم ایران بود که با جواب عکس همراه شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه حضور مردم در حماسه ها و انتخابات توطئه دشمن خنثی می کند، ابراز کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، مردم حماسه ای آفریدند و هم اکنون نیز در زمان یازدهمین دوره انتخابات حضور گسترده مردم بسیار احساس میشود.

خلیلی با اذعان به اینکه نماینده اصلح باید متهعد و متخصص در امور باشد، ادامه داد: نماینده مجلس باید مردم گرا و آشنا به اجراییات کشور باشد و همچنین مشکلات مردم را درک و درصدد حل مشکلات مردم باشد و از حقوق کشور به ویژه استان دفاع نماید.

این مسئول خاطر نشان کرد: امید است مردم کسی را برای مجلس انتخاب کنند که درسرنوشت استان و کشور تاثیر مثبتی داشته باشد و انتظار میرود افراد واجد شرایط در انتخابات آگاهانه به صندوقهای رای بروند و کاندیدا را به صورت تعصباتی و قبیله ای انتخاب نکنند.

وی با اشاره به نیروی جوان در استان اظهار داشت: هر زمان که در کشور به جوانان اعتماد شد پشیمانی در پی نداشتیم و هم اکنون نیز می بایست به نیروی جوان متکی بود و به آنها اعتماد کرد.

خلیلی با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای ترغیب جوانان و ورزشکاران استان عنوان کرد: جلسات متعدد در شورای ادارات ورزش و جوانان و همچنین مجامع مختلف با هیاتهای ورزشی و نشست هایی با سازمانهای مردم نهاد در راستای مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات برگزار شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست