• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۹
  • شناسه خبر: 12746

امام جمعه ابهر: پیشرفت با نماینده کارآمد و انقلابی اتفاق می افتد

پیام ملّت– امام جمعه ابهر گفت: تقوای سیاسی حکم می کند که در انتخابات شرکت کنیم حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفتگو با «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات اظهار داشت: در خصوص انتخابات رهبر م ...

پیام ملّت– امام جمعه ابهر گفت: تقوای سیاسی حکم می کند که در انتخابات شرکت کنیم

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفتگو با «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات اظهار داشت: در خصوص انتخابات رهبر معظم رهبری در مناسبتهای مختلف بیانات زیبایی داشتند که علاج مشکلات را انتخابات دانستند اگر هر پیشرفتی اتفاق بیفتد با قوانین خوب و ساختار محکم و نماینده انقلابی و کارآمد ممکن میشود.

وی در ادامه با ابراز اینکه انتخابات نشان‌دهنده «عظمت، اقتدار و بصیرت ملی» است، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر مقام معظم رهبری در کشور مشکلات و گرفتاری‌هایی وجود دارد که برخی ناشی از تحریم‌ها و علت برخی هم کم‌کاری‌ها استT اما با وجود این مشکلات، مردم به دلیل آنکه در انتخابات موضوع آبروی نظام و امنیت کشور در میان است، به میدان می آیند.

امام جمعه ابهر با اذعان به اینکه علاج مشکل ما با دشمنان قوی ‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم؛ ادامه داد: یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم و برای همین مجلس شورای اسلامی که محلّ قانون‌گذاری است بایستی قوی باشد و می بایست انتخابات در مکانی امن برگزار شود تا به مجلس مناسب بینجامد.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه با بیان اینکه انتخاباتی درست است که هوشمندانه انجام شود، تصریح کرد: انتخابات برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید میباشد و برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده امنیت کشور است.

این مسئول با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح اظهار کرد: نماینده اصلح در مجلس باید مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه ولایت مداری و طرفداری از نظام از مهمترین ویژگیهای یک نماینده اصلح است، افزود: نماینده مجلس می بایست در برابر کج رویها و وسوسه ها تاب بیاورد و دلداده انقلاب بوده و از بطن مردم باشد تا مشکلات مردم را بشناسد و مانند طبیب ماهر جراح خوبی برای جامعه باشد و از دردهای جامعه بکاهد.

امام جمعه ابهر خاطر نشان کرد: کاندیدایی که از بطن مردم نباشد مشکلات مردم را درک نمیکند و در وضع قانون به خوبی عمل نمیکند تا از درد مملکت بکاهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست