• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 12751

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:مردم از روی احساسات رأی ندهند

پیام ملّت– مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان گفت: حضور در انتخابات توصیه امام (ره) و شهدای ۸ سال دفاع مقدس است. علی کاظمی در گفتگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هم ...

پیام ملّت– مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان گفت: حضور در انتخابات توصیه امام (ره) و شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

علی کاظمی در گفتگو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ماست و اگر به سلامت، استقلال و اعتلای نظام پایبند هستیم باید در پای صندوقهای رای حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات حضور در صحنه است، تصریح کرد: چه بسیار سردارانی برای اعتلای نظام جان فشانی کردند و یا جوانانی ایثارنمودند و هم اکنون نیز وظیفه ماست که برای بقای نظام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات توصیه امام خمینی (ره) و شهدای ۸ سال دفاع مقدس است، ابراز کرد: می بایست در راستای اطاعت از رهبر معظم در انتخابات حضور داشته باشیم و افرادی انتخاب کنیم که دلسوز جامعه بوده و توانمند باشند.

وی با اذعان به اینکه انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خود باوری است، بیان کرد: به طور قطع حضور و دخالت مردم در تصمیم گیریها و سرنوشت کشور تاثیر زیادی خواهد داشت .

این مسئول بر این باور است: دشمن با برنامه ریزیهای مختلف سعی در دلسرد کردن مردم از به نظام است و در این راستا اقدامات مختلفی از قبیل اعمال تحریمهای ظالمانه و ایجاد یاس و ناامیدی انجام داده که برای خنثی کردن توطئه دشمن و ابراز علاقه به امنیت کشور مشارکت در انتخابات امری ضروری است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا نیز همانند حماسه های دیگر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت، ادامه داد: هم اکنون خانواده های شهدا خود برای مشارکت مردم در انتخابات ترویج میکنند.

کاظمی در ادامه با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح ابراز کرد: نماینده مجلس باید صلاحیت، مشروعیت و اهلیت خود را به اثبات برساند و علاوه بر آن نیز متعهد و متخصص در امور سیاسی کشور باشد.

وی معتقد است: نماینده مجلس فعالیتی در سطح کشوری دارد و می بایست از توانایی لازم برای امور کشور داشته باشد و با توجه به اینکه نماینده مجلس در اصلاح و وضع قانون دخالت داشته و به امور وزرا نظارت دارد باید تخصص و درایت کافی را داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان تاکید کرد: باید مردم در انتخابات دقت کنند و از روی احساسات و فضاسازیها کاندیدایی را انتخاب نکنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست