• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 12699

نبی اله محمدی: تسهیلات مسکن باید ارزان قیمت ارائه شود/۷۲ هزار خانوار زنجانی فاقد مسکن هستند

پیام ملّت– کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در ارتباط با برنامه‌های خود برای حل مشکل مسکن در جامعه گفت: سه دهک جامعه شامل حدود ۲۴ میلیون نفر است که تقریبا شامل شش میلیون خانوار ...

پیام ملّت– کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در ارتباط با برنامه‌های خود برای حل مشکل مسکن در جامعه گفت: سه دهک جامعه شامل حدود ۲۴ میلیون نفر است که تقریبا شامل شش میلیون خانوار می شود که اگرچه ممکن است بخشی از این خانوارها دارای مسکن باشند اما بخش قابل توجهی دارای مسکن مناسب نیستند.

به گزاش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» نبی اله محمدی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز طبق آنچه مسئولان ارائه آمار کرده‌اند حدود ۷۲ هزار خانوار مسکن ندارند، افزود: البته شاید بخشی از افرادی هم که اسامی آنها در لیست خانه داران است، مسکن مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه در طول ادوار گذشته شاهد اجرای طرح‌های بزرگی برای حل مشکل مسکن بوده‎ایم، بیان کرد: طرح‌های مختلف طی سنوات گذشته برای مسکن اجرایی شده است که طرح فروش مسکن بودکه در قالب مسکن مهر اجرایی شد، هرچند طرح دارای مشکلاتی بود، اما بازهم مشکل بسیاری از متقاضیان مسکن را حل کرد.

محمدی افزود: طرح دوم نیز طرح مسکن ملی اقدام است، که این روزها در حال اجراست که برای خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم در حال عملیاتی شدن است، اما نکته اینجاست که در اجرای این طرح‌ها باید تسهیلات خوبی به متقاضی داده شود.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ادامه داد: بنده با هر دو طرح موافقم به شرطی که مشکلات هر دوی آنها حل شده و یک طرح جامع و کلی برای مسکن اجرایی شود تا از این طریق اقشار بدون مسکن بتوانند، صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به استقاده از تسهیلات ارزان قیمت و زمین رایگان و ارائه نقشه و استفاده از نظارت و خدمات نظام مهندسی، افزود: باید در این حوزه نیز از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت زمینه خانه دار شدن تعداد بیشتری از افراد جامعه را فراهم سازیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست