• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۵
  • شناسه خبر: 12843

توقف اردوهای راهیان‌نور برای پیشگیری از شیوع کرونا

پیام ملّت– رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سرتیپ دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ ...

پیام ملّت– رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سرتیپ دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اعلام این خبر بیان کرد: بنا بر اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور (با اتوبوس، مینی بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

وی گفت : بدیهی است که تمامی یادمان‌های مذکور آمادگی لازم برای پذیرش سایر زائرین و مسافرینی که به آن مناطق سفر می‌کنند را دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست