• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 12849

اقدامات شهرداری زنجان برای پیشگیری از ویروس کرونا

پیام ملّت– مدیر امور رفاه و سلامت شهرداری زنجان از انجام اقدامات پیشگیرانه  برای جلوگیر ی از ابتلای کارکنان شهرداری و شهروندان به ویروس کرونا خبر داد . مصطفی  نقی لو  در گفتگو با  خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ...

پیام ملّت– مدیر امور رفاه و سلامت شهرداری زنجان از انجام اقدامات پیشگیرانه  برای جلوگیر ی از ابتلای کارکنان شهرداری و شهروندان به ویروس کرونا خبر داد

.

مصطفی  نقی لو  در گفتگو با  خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گفت: اولین کاری که در این راستا انجام شد توزیع ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی کننده  در میان کارکنان شهرداری بود.

نقی لو از خریداری صابون مایع و شارژ آن در سرویس های بهداشتی در سطح شهر  خبر داد و گفت: پوسترهای آموزشی نیز در این مکان ها نصب شده است .

مصطفی نقی لو همچنین از توزیع و نصب ۹۰۰ بروشور و پوستر آموزشی در شهرداری ها و سطح شهر و ایستگاه های اتوبوس  خبر داد  و افزود : پیام های تصویری و کلیپ های آموزشی نیز در شبکه های اطلاع رسانی بار گذاری شده است.

مدیر امور رفاه و سلامت شهرداری زنجان  گفت: آب خوری های سطح شهر با مایع وایتکس ضدعفونی و شست و شو می شود . عملیات ضدعفونی و گند زدایی مخازن ثابت زباله و چرخ دستی های پاکبانان نیز در دست اقدام است.

وی همچینین از تشکیل هسته های آموزش و توزیع دستکش و ماسک بین پاکبانان خبر داد و گفت: آموزش های لازم برای کارکنان شهرداری نیز به مدت ۴ تا ۵ روز به وسیله پوسترها و پیام های بهداشتی انجام شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست