• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 12962

آمادگی بیمارستان ایجرود برای مبتلایان احتمالی به کرونا ویروس در این شهرستان

پیام ملّت: فرماندار شهرستان ایجرود از آمادگی بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس خبر داد و گفت: ساکنین این شهرستان که بیش تر با استان های قم و تهران ارتباط دارند بهتر است به بست ...

پیام ملّت: فرماندار شهرستان ایجرود از آمادگی بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس خبر داد و گفت: ساکنین این شهرستان که بیش تر با استان های قم و تهران ارتباط دارند بهتر است به بستگان توصیه کنند به این شهرستان مراجعه نکنند و خود نیز از سفر به این دو استان خودداری کامل داشته باشند.

باب الله فتحی در گفتگو با «پایگاه خبری -تحلیلی پیام ملت» گفت: ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور شایع شده است پس نیازمند این هستیم تا برای مقابله با این ویروس اقدامات لازم انجام گیرد و بین مردم و مسئولین همکاری لازم وجود داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این راستا جلسات پیشگیری از کرونا به صورت روزانه و مداوم با حضور دستگاه‌های مرتبط در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود اظهار داشت: مردم نباید به فضاسازی هایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای در مورد ویروس کرونا به تعداد مبتلایان، تعداد کشته شدگان و بزرگنمای بیش از حد خطر این ویروس توجه کنند و در این راستا از شهروندان درخواست می‌شود که آمار و اطلاعات لازم را از منابع معتبر دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: باید از ایجاد تشنج و استرس در این فضا جلوگیری شود و نسبت به ایجاد آرامش در جامعه برای مقابله با کرونا ویروس اقدامات لازم انجام گیرد و آموزش های لازم ارائه داده شود.

به بیان وی، آموزش به عنوان کلید اصلی مبارزه با این اپیدمی ایجاد شده در جامعه است و این آموزش ها باید حتما در داخل خانواده ها به سرعت پیش رود و خانواده ها آن را جدی بگیرند.

فرماندار ایجرود با اشاره به این که ستاد   حفاظتی و مبارزه با کرونا ویروس در این شهرستان ایجاد شده است خاطر نشان کرد: اوضاع مورد کنترل قرار دارد و مبادی ورودی و خروجی این شهرستان نیز رصد می گردد.

این مقام مسئول از آمادگی بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس خبر داد و افزود: در این بیمارستان تخت هایی ایزوله برای بیماران در نظر گرفته شده است و چون تخت های بستری چندان اشغال نیست دو بخش برای این موضوع اختصاص یافته است و متناسب با نیاز شهرستان پاسخگو خواهد بود.

وی با تاکید بر این که افراد باید از حضور در اجتماعات به جد خودداری کنند ادامه داد: شبکه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان آموزش های لازم برای پیش گیری از این بیماری را شروع کرده است و پک های لازم تهیه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به این که ضدعفونی کردن اماکن عمومی، مراکز آموزشی، مدارس و اداره جات در این شهرستان در حال انجام است گفت: خوشبختانه تا حال حاضر مورد مثبت کرونا ویروس در این شهرستان شناسایی نشده است.

فرماندار ایجرود با بیان این که آموزش های لازم برای روستاییان شهرستان در حال انجام است، اظهار داشت: برای فراگیر شدن آموزش در روستاها از کمک های دهیاران استفاده می شود.

وی با تاکید بر این که مردم باید بیش از پیش مراقبت های لازم در ارتباط با عدم دست دادن، روبوسی، ضدعفونی کردن سطوح را جدی بگیرند گفت: بهتر است مردم در خانه بمانند تا از شیوع این بیماری پیش گیری شود.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه چون ساکنین این شهرستان بیش تر در ارتباط با استان های قم و تهران هستند و بستگان در این استان ها ساکن هستند گفت: بهتر است به بستگان توصیه کنند به این شهرستان مراجعه نکنند و خود نیز از سفر به این دو استان خودداری کامل داشته باشند./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست