• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 13020

توزیع میوه شب عید در استان زنجان از ۲۴ اسفند ماه در ۸۰ غرفه

پیام ملّت– رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به این که ۵۰ غرفه جهت توزیع میوه در شهر زنجان در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد ...

پیام ملّت– رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به این که ۵۰ غرفه جهت توزیع میوه در شهر زنجان در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد تا مشکلی به لحاظ توزیع میوه شب عید در سطح استان زنجان به وجود نیاید.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با «پایگاه خبری تحلیلی-پیام ملت» با اشاره به اینکه میوه شب عید از ۲۴ اسفند ماه در بازار زنجان توزیع می‌شود گفت: میوه شب عید ذخیره شده است و برای این امر ۸۰ غرفه در سطح استان زنجان برای توزیع در نظر گرفته شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به این که ۵۰ غرفه جهت توزیع میوه در شهر زنجان در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد تا مشکلی به لحاظ توزیع میوه شب عید در سطح استان زنجان به وجود نیاید.

این مقام مسئول با اشاره به این که در کنار این اقدامات نظارت بر بازار همراه با بازرسان سازمان صمت انجام می گیرد خاطر نشان کرد: تعدادی از غرفه‌ها در مراکز پررفت و آمد به عنوان کشیک‌های نوروزی اقدام به عرضه میوه  می نمایند.

وی ابراز داشت: ویروس کرونا موجب شد تا نمایشگاه بهاره در سطح استان لغو شد اما امیدوارم که طبق سال‌های که در گذشته نمایشگاه بهاره نداشتیم کسبه‌ها و واحدهای صنفی بتوانند جای نمایشگاه بهاره را امسال  پر نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست