• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 12997

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ازنیمه دوم اسفند ماه

پیام ملّت– معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان از نیمه دوم اسفندماه آغاز می‌شود و متقاضیان دارای شرایط می توانند در این طرح شرکت نمایند. سعید شاهین‌فر د ...

پیام ملّت– معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان از نیمه دوم اسفندماه آغاز می‌شود و متقاضیان دارای شرایط می توانند در این طرح شرکت نمایند.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با «پایگاه خبری تحلیلی- پیام ملّت» اظهار کرد: از بین ۱۰ هزار و ۲۰ سهمیه در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن ۹ هزار واحد آن مربوط به شهرستان زنجان می‌شد که با پایشی که انجام شد به افرادی که واجد شرایط بودند برای تکمیل مدارک پیامک ارسال شد.

وی با بیان این که در این طرح حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نفر ریزش کردند افزود: نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از ثبت نام کننده گان در این طرح پذیرفته شدند و افرادی که واجد شرایط نبودند بنا به تصمیمی که اتخاذ شده بود از دوم اسفندماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن اعتراض خود را ثبت کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان از نیمه دوم اسفندماه آغاز می‌شود و متقاضیان دارای شرایط می توانند در این طرح شرکت نمایند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: براساس آیین‌نامه طرح اقدام ملی مسکن، متقاضیان باید پس از انقلاب اسلامی از امکانات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده باشد و اصطلاحاً فرم «ج» آنها سبز باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین متقاضیان باید از اول فرودین سال ۸۴ فاقد مالکیت خصوصی باشد تاهل و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهری که متقاضی تقاضای مسکن کرده همچنان از دیگر شروط الزامی بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌رود.

شاهین فر اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانیhttps://tem.mrud.ir   مراجعه کنند./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست