• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۷
  • شناسه خبر: 13051

افزایش تعداد بیماران کرونایی در زنجان به ۵۲ نفر/ خطر کرونا جدی است

پیام ملت– در عرض پنج روز تعداد افرادی که به عنوان مورد مثبت کرونا در زنجان ثبت شده با روندی غیر قابل تصور از یک نمونه مثبت در ۱۲ اسفند ماه به ۵۰ نمونه مثبت ابتلا به کووید ۱۹ با ۴ کشته در ۱۶ اسفند ماه رسید و دو مورد ...


پیام ملت– در عرض پنج روز تعداد افرادی که به عنوان مورد مثبت کرونا در زنجان ثبت شده با روندی غیر قابل تصور از یک نمونه مثبت در ۱۲ اسفند ماه به ۵۰ نمونه مثبت ابتلا به کووید ۱۹ با ۴ کشته در ۱۶ اسفند ماه رسید و دو مورد مثبت جدید نیز ۱۷ اسفند به ثبت رسید.


به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی- پیام ملت» طی ابتدای هفته اخیر بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی زنجان وضعیت این استان از لحاظ آلودگی به ویروس کرونا سفید بود و مبتلایی به این بیماری وجود نداشت و اقداماتی برای مبارزه به این ویروس بدون مرز در حال انجام بود.


تا این که اولین مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان زنجان در روز ۱۲ اسفند ماه توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تایید شد تنها دو روز بعد یعنی ۱۴ اسفند ماه تعداد مبتلایان قطعی به شش نفر افزایش یافت.


اما فقط یک روز بعد یعنی ۱۵ اسفند ماه بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس آمار ارائه شده تعداد مبتلایان به ۱۵ نفر و تعداد فوت شدگان به ۲ نفر رسید.


تا این که ۱۶ اسفند ماه با یک روند صعودی غیر قابل تصور تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در سطح استان به ۵۰ نفر افزایش یافت و در این میان تعداد فوتی های ناشی از این بیماری در سطح استان زنجان نیز به ۴ نفر افزایش یافت و در روز ۱۷ اسفند دو نمونه مثبت جدید نیز به این تعداد افزوده شد.


و اما طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت، ۱۰۷۶ مورد جدید قطعی ابتلا در کشور تشخیص داده شد که مجموع مبتلایان به ۵۸۲۳ نفر رسید است. همچنین متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته در کشور، ۲۱ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که مجموع جان‌باختگان بر اثر این بیماری به ۱۴۵ نفر تعداد بهبودیافتگان بر اثر  بیماری کرونا در کشور به ۱۶۶۹ نفر رسید
و بیشترین استان‌های درگیر به ویروس کرونا از لحاظ تعداد مبتلایان تهران، قم، مازندران، گیلان، البرز و مرکزی است.


ذکر این نکته ضروری است که این ویروس وارداتی به سرعت در حال پیش روی است و اگر هر کدام از ما آن را جدی نگیریم و موازین مربوطه را رعایت نکنیم یقینا مبتلا به این بیماری و عواقب بعد از ان خواهیم شد پس تا زمان هست و بیمار نشده ایم باید بر این بیماری با رعایت اصول ذکر شده غلبه کنیم. / ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست