• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۹
  • شناسه خبر: 13065

ثبت نام بدون محدودیت در طرح اقدام ملی مسکن از ۱۹ اسفند در زنجان

پیام ملّت– مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به این که ثبت نام زنجانی ها در این دوره از طرح اقدام ملی مسکن بدون محدودیت انجام خواهد شد گفت: فرصت ثبت نام این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۹ اسفند ماه برای هم استا ...

پیام ملّت– مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به این که ثبت نام زنجانی ها در این دوره از طرح اقدام ملی مسکن بدون محدودیت انجام خواهد شد گفت: فرصت ثبت نام این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۹ اسفند ماه برای هم استانی ها فراهم می شود و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی- پیام ملت» مسعود بیات منش از ثبت نام بدون محدودیت طرح اقدام ملی مسکن برای زنجانی ها در این دوره از ثبت نام خبر داد و گفت: هم شهریان ۳۸ ساعت فرصت دارند تا در طرح مذکور شرکت نمایند.

مدیر کل راه و شهر سازی با بیان این که سامانه ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۹ اسفند ماه دوشنبه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه برای زنجانی ها باز می شود و فرصت ثبت نام فراهم می شود گفت: در سطح استان ۱۲ شهرستان امکان ثبت نام خواهند داشت که شامل شهرستان های زنجان، خرمدره، صائین قلعه، هیدج، گرماب، زرین رود، سهرود، سجاس، زرین آباد، چورزق، ماه نشان و سلطانیه می باشد. 

وی اظهار داشت: به دلیل این که ثبت نام بدون محدودیت انجام خواهد شد پیش بینی می شود تمام متقاضیان در این طرح شرکت کنند که در نهایت مورد پالایش و راستی آزمایی قرار می گیرند و در پایان واجدین شرایط اقدام به تشکیل پرونده در اداره راه و شهرسازی می کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر این که بهتر است ثبت نام در منازل و محل کار از طریق لب تاپ و کامپیوتر های شخصی صورت گیرد تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در زنجان بهتر است مردم از مراجعه به کافی نت ها جهت ثبت نام خودداری نمایند و در صورت مراجعه نیز حتما موازین بهداشتی توصیه شده از وزرات بهداشت را رعایت نمایند. 

به گفته شاهین فر نیز ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از ثبت نام کننده های دوره های قبل طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان ریزش داشتند با این وجود حدود ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد به واجدین دریافت واحدها ذر نظر گرفته شده است.

معاون راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به این که اقدامات اجرایی این طرح بعد از سال نو در استان شروع می شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم در کم تر از دو سال اولین واحد ها را تکمیل کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.گفتنی است در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۱۰ هزار واحد سهم این طرح به استان زنجان اختصاص یافته بود که بیش از ۳ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند اما بیش از هزار نفر از تکمیل پرونده و ارائه مدارک به اداره راه و شهرسازی استان خودداری کردند./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست