• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۹
  • شناسه خبر: 13076

مجهز شدن ۱۵۶ روستا به خانه ورزش در استان زنجان

پیام ملّت– مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تجهیز ۱۵۶ روستا به خانه ورزش روستایی گفت: سازمان ورزش و جوانان استان تجهیزات لازم جهت مجهز کردن خانه های ورزش روستایی را در اختیار دارد در صورتی که دهیار هر ...

پیام ملّت– مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تجهیز ۱۵۶ روستا به خانه ورزش روستایی گفت: سازمان ورزش و جوانان استان تجهیزات لازم جهت مجهز کردن خانه های ورزش روستایی را در اختیار دارد در صورتی که دهیار هر روستا در هر نقطه از استان درخواست تجهیز خانه ورزش دهد این سازمان آمادگی کامل جهت اجرا را دارد.

علی خلیلی در گفت و گو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در طرح خانه های ورزش روستایی فضا و ابنیه ای ساخته نمی شود بلکه از سوله ها و فضاهای فیزیکی موجود و بلا استفاده که نیازمند مرمت جزئی اند و توسط دهیاری ها تامین می شود، استفاده می گردد.

به گفته این مقام مسئول تمام تجهیزات ورزشی مورد نیاز در خانه های ورزش روستایی بعد از معرفی فضای خالی مناسب، توسط سازمان ورزش و جوانان به طور کاملا رایگان مجهز می شود که بیش تر شامل تجهیزات ورزشی رشته پینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج و دارت حرفه ای است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به این که طی دو ماه اخیر ۴۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان به کمک و همراهی آموزش و پرورش استان در راستای تشویق روستاییان و دانش آموزان به ورزش مجهز شده است افزود: تعداد خانه های ورزش روستایی تجهیز شده در سطح استان ۱۵۶ خانه ورزش است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سازمان ورزش و جوانان استان زنجان تجهیزات لازم جهت مجهز کردن خانه های ورزش روستایی را در اختیار دارد در صورتی که دهیار هر روستا در هر نقطه از استان درخواست تجهیز خانه ورزش دهد این سازمان آمادگی کامل جهت اجرا را دارد.

خلیلی با بیان این که هدف تجهیز خانه های ورزش روستایی توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان روستایی است، خاطر نشان کرد: افزایش تعداد روستاهای مجهز به خانه های ورزش از سیاست های سازمان ورزش و جوانان است و سعی ما نیز دستیابی هر چه بیشتر به این امر مهم است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده است تا بخشی از فعالیت‌ها در راستای مبارزه با این بیماری تعطیل شود، افزود: اماکن ورزشی، یکی از این بخش‌ها بوده و از هفته گذشته شاهد تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی در استان هستیم که همین مسئله می‌تواند مشکلات دیگری را به وجود بیاورد.

خلیلی با بیان اینکه عرصه ورزش تلاش می‌کند در راستای ایجاد همدلی در جامعه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، پیش‌قدم باشد، اظهار کرد: درخواست ما از کسانی که اماکن خود را در اختیار باشگاه‌داران قرار داده‌اند، این است که با توجه به تعطیلی این اماکن و با توجه به اینکه تنها منبع درآمدی این افراد از همین راه است، به همین خاطر در صورت امکان اجاره‌بهای خود را در مدتی که این اماکن تعطیل است، از مستاجرهای خود نگیرند./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست