• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 13143

آغاز به کار کمپین «روستای بدون کرونا» در زنجان

پیام ملّت– مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان زنجان از آغاز به کار کمپین « روستای بدون کرونا» در استان خبر داد و گفت: این کمپین در راستای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا که عضو صندوق بیمه ...

پیام ملّت– مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان زنجان از آغاز به کار کمپین « روستای بدون کرونا» در استان خبر داد و گفت: این کمپین در راستای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا که عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر هستند ایجاد شده است.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علی عباسی با بیان اینکه خوشبختانه تا حال حاضر بیماری کرونا در سطح روستاهای استان مشاهده نشده است گفت: در برخی از روستاهای دور افتاده دسترسی به مراکز درمانی به سختی انجام می شود و اگر ویروس کرونا در روستاها نیز همچون شهر ها فراگیر شود مشکلات بزرگ تری ایجاد می شود در همین راستا کمپین «روستای بدون کرونا» در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور راه اندازی شده است.

عباسی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر جهت حمایت از بیمه شدگان، مستمری بگیران، افراد تحت پوشش، شرکای اجتماعی و افرادی که اعضای خانواده این صندوق هستند با ایجاد کمپین «روستای بدون کرونا» اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان اظهار داشت: اگر از بیمه شدگان و مستمری بگیران این صندوق خود یا خانواده تحت پوشش مبتلا به کرونا ویروس شوند صندوق بیمه در راستای تامین هزینه های بیماری، زندگی و درمان کمک های لازم را ارائه می دهد.

عباسی با بیان این که حمایت از این قشر با روش های مختلفی انجام می گیرد افزود: ارائه تسهیلات بدون ضامن ‌و بدون مراجعه به بانک، کمک های نقدی و بسته های حمایتی انجام می گیرد تا بیماران مبتلا بتوانند در دوره بیماری و درمان با این ویروس مبارزه کنند.

وی با اشاره به این که کمپین «روستای بدون کرونا» از ۲۰ اسفند ماه توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور آغاز به کار کرده است اظهار داشت: اطلاع رسانی توسط فضای مجازی، سایت و اینستاگرام صندوق در حال انجام است تا افراد تحت پوشش این صندوق که مبتلا قطعی به ویروس کرونا هستند جهت حمایت های لازم عدد ۵ را به سامانه پیام رسان ۳۰۰۰۲۷ صندوق ارسال نمایند.

این مقام مسئول افزود: اطلاعات فرد بیمار در سامانه پیامکی مذکور ثبت شده و مدارک مورد نیاز به صورت الکترونی دریافت می شود و نیازی به مراجعه حضوری فرد بیمار به کارگزاری ها و دفاتر نیست که در نهایت مبتلایان می توانند از کمک ها و تسهیلات ارائه شده صندوق استفاده نمایند.

به گفته عباسی از تمام روستا ها و عشایر در سطح استان و کشور بیمه شده در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر وجود دارد و از تمام شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر بیمه شده و کارگزار وجود دارد که کارگزاران در دهستان ها روستاهای منطقه را تحت پوشش قرار می دهند.

عباسی با بیان این که در سطح کشور بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان عضو هستند که شامل بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند تصریح کرد: تمامی اعضا می توانند از مزایا و خدمات صندوق استفاده نمایند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان تعداد بیمه شدگان صندوق در سطح استان را بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد مذکور حدود ۴ هزار نفر مستمری پیری، بازماندگان و از کارافتادگی از صندوق بیمه دریافت می کنند و ۴۲ هزار نفر بیمه شده نیز در حال بیمه پردازی هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست