• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 13182

حبیبِ شهرداری زنجان آمد!

پیام ملّت – پس از کش و قوس های فراوان شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و غیرعلنی با اکثریت آرا حبیب ملایی یگانه را بعنوان شهردار زنجان انتخاب کرد و با این رای شهر زنجان از بلاتکلیفی برای اداره واحد امور شهری رها ...

پیام ملّت – پس از کش و قوس های فراوان شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و غیرعلنی با اکثریت آرا حبیب ملایی یگانه را بعنوان شهردار زنجان انتخاب کرد و با این رای شهر زنجان از بلاتکلیفی برای اداره واحد امور شهری رهایی یافت.

حبیب-یگانه-شهردار-زنجان-شد

به گزارش خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » اعضای شورای شهر زنجان برای تعیین تلکیف شهر بارها تا مرز انتخاب شهردار پیش رفته بودند و دوهفته پیش در یک رای گیری سهندعلی فلاحی را با ۴ رای از ۷ رای بعنوان شهردار انتخاب کردند که نزاع و کشمکش قدرت در نهاد انتخابی شهر زنجان سبب گردید او عطای شهرداری را به لقایش ببخشد و همچنان در کارخانه سیمان خمسه بماند.

سعید رفیعی ، سعید عباسی ، همتیان و حبیب ملایی یگانه دیگر گزینه هایی بودند که روی میز کار شورا قرار گرفتند تا شهر تعیین تکلیف گردد و این بار در دور اول رای گیری « دو سعید » از گردونه انتخاب حذف شدند و رای گیری داخلی برای همتیان و یگانه انجام گرفت که همتیان با ۵ رای و یگانه با ۴ رای به فینال رسیدند و در بازی فینال حبیب ملایی یگانه توانست با کسب اکثریت آرا بعنوان شهردار زنجان انتخاب شود.

شورای پنجم در بدو قدرت ، یگانه شهردار کهنه کار زنجان را حتی اجازه نداد بعنوان نامزد تصدی شهرداری مطرح کنند و بعد از اتفاقات و بازداشت های شورا و شهرداری با عبور از اشتباهات فاحش در تصمیم گیری ها به سراغ او رفتند تا راهی برای برون رفت از وضعیت نابسامان شهر بیابند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست