• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۲
  • شناسه خبر: 13163

تحرک، الگوی غذایی سالم و آرامش روانی سه رکن اساسی سلامتی در روز های کرونایی است

پیام ملّت: مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان فرهنگ ‌سازي صحيح و اطلاع رساني دقيق در جامعه، را مهم ارزيابي کرد و گفت: تهيه و توليد برنامه هاي مرتبط با پیشگیری از بیماری ها مي تواند نقش مهمي در هم افزايي و مشاركت آحا ...

پیام ملّت: مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان فرهنگ ‌سازي صحيح و اطلاع رساني دقيق در جامعه، را مهم ارزيابي کرد و گفت: تهيه و توليد برنامه هاي مرتبط با پیشگیری از بیماری ها مي تواند نقش مهمي در هم افزايي و مشاركت آحاد مردم صاحبنظران داشته باشد.

محمدرضا طهماسبی گفت:امیدواریم این فرهنگ سازی ادامه دار باشد تا تاثیر گذاری بیشتری در جامعه را در بر داشته باشد. از سویی دیگر تحرک، الگوی غذایی سالم و آرامش روانی سه رکن اساسی سلامتی در روز های کرونایی در هر جامعه است که هر کدام بدون دیگری معنا ندارد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» محمدرضا طهماسبی با بیان اینکه بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان داری ۲۸ تخت دارای ظرفیت پذیرش در سه شیفت است گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش ۱۰ تخت بیمارستان ولیعصر ۱۷۰ بیمار دیالیزی در این بخش تحت درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۵۰ بیمار دارای پرونده تحت پوشش این انجمن است تصریح کرد: در جامعه مدرن و صنعتی امروزی ما با گسترش بیماری های فشار خون و دیابت مواجه هستیم که این بیماری ها مادر زادی نیستند و ارمغان جامعه صنعتی است و ما می توانیم با اطلاع رسانی و آگاه سازی در این زمینه ایجاد بسترهای لازم پیشگیری از افزایش این بیماری در جامعه جلوگیری کنیم.

مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان اظهار داشت: آمار اصلی بیماران کلیوی شناخته شده نیست چرا که آمار اصلی آن در میان بیماران دیابتی و فشار خون نهفته است و بسیاری از این بیماران در جریان بیماری خود نیستند و مسیر اصلی بیماران این حوزه نیز مربوط به بیماران دیابت و فشار خون است.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان ضمن تشکر از خیرین و مردم نوع دوست زنجان بیان داشت: با راه اندازی کلینیک درمانی شفا در انجمن کلیوی، تمام چرخه درمان بیماران تجمیع میشود که در واقع همان طرح تحول سلامت است که بیماران با نشانه های اولیه بیماری شناسایی و ارجاع داده میشوند به پزشکان متخصص جهت پیشگیری از بیماری، که بیماران به چرخه دیالیز وارد نشوند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست