• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۲
  • شناسه خبر: 13176

حضور جهادی بسیج درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

پیام ملّت-فرمانده سپاه ناحیه زنجان از حضور جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان خبر داد. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملٌت” سرهنگ محسن سهندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات ضدعفونی معا ...

پیام ملّت-فرمانده سپاه ناحیه زنجان از حضور جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملٌت” سرهنگ محسن سهندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات ضدعفونی معابر و اماکن شهر و روستاهای شهرستان زنجان به مدت ۱۵ شب و توسط ۴۰ گروه جهادی انجام شده و تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به وظیفه اجتماعی بسیج در تمام عرصه های مورد نیاز گفت: ضدعفونی معابر شهری به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج با همکاری شهرداری و سازمان های دخیل در اقدامی جهادی شبانه عملیات ضدعفونی معابر تردد شهری را انجام می دهند .

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان همیشه در صحنه در قالب ۴۰ گروه سازماندهی شده شامل ۳۰۰ نفر برای ضد عفونی محلات فعال هستند، تصریح کرد: این بسیجیان هر شب در محلات مختلف شهر در این زمینه فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه افزود: برای سمپاشی و ضد عفونی کردن محیط های مورد نظر در سطح شهر، ۲۰ دستگاه از ماشین آلات تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) و ناحیه زنجان و همچنین بیش از ۱۰ موتورسیکلت به کار گرفته می شود.

وی در پایان با بیان اینکه معابر عمومی و پر تردد، محله های پر تردد، محورهای پرتردد، مساجد و بقاع متبرکه، عابر بانک ها، سوپر مارکت های بزرگ، جایگاه های سوخت از جمله مکان های هدف برای ضد عفونی و سمپاشی در راستای پیشگیری از کرونا به شمار می روند، افزود: همچنین روستاهای بزرگ هم هدف ضد عفونی هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست