• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۲
  • شناسه خبر: 13179

معاون استاندار زنجان؛ تغییر ساعات کار ادارات زنجان بر اساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت

پیام ملّت-معاون استاندار زنجان گفت: عادی شدن ساعات کار ادارات و بانک ها در این استان مبتنی بر یک تصمیم بالا دستی و بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت کشور است. به گزارش “پایگاه خبری-ت ...

پیام ملّت-معاون استاندار زنجان گفت: عادی شدن ساعات کار ادارات و بانک ها در این استان مبتنی بر یک تصمیم بالا دستی و بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت کشور است.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“و به نقل از ایرنا، سمانه شاددل خاطرنشان کرد:رعایت مسائل بهداشتی و مراقبتی از سوی شهروندان، عامل تعیین کننده در مهار ویروس کرونا است.

شاددل افزود: کاهش ساعات کاری در برخی مراکز همچون بانک ها، موجب افزایش تراکم و ازدحام مراجعه کنندگان نیز شد، در صورتی که در این شرایط دغدغه اصلی این است که چنین ازدحام هایی به حداقل برسد.

شاددل با بیان اینکه تاثیر کاهش ساعات کار ادارات در شیوع بیماری کرونا نیاز به بررسی دقیق تری دارد، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر بر اساس تصمیم بالادستی ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه دستگاه‌ها موظفند برابر روال عادی به خدمت رسانی به مردم و مراجعین اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل می شود.

گفتنی است ساعات کار همه ادارات و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شد.

پیش از این در هفته گذشته همزمان با سایر استان ها، تغییراتی نیز در ساعات کاری ادارات استان زنجان ایجاد شد و دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و عمومی این استان به جز واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان و بانک ها فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح آغاز کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست