• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 13215

تکذیب انتقال بیماران مبتلا به کرونا از سایر استان ها به زنجان/ محل هایی برای دوره نقاهت بیماران زنجانی تجهیز شده است

پیام ملّت-استاندار زنجان ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر انتقال بیماران کرونایی از سایر استان ها به زنجان گفت: اصلا قرار نیست بیمار کرونایی از استان های دیگر به زنجان منتقل شود. به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» از چند ...

پیام ملّت-استاندار زنجان ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر انتقال بیماران کرونایی از سایر استان ها به زنجان گفت: اصلا قرار نیست بیمار کرونایی از استان های دیگر به زنجان منتقل شود.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» از چند روز گذشته تاکنون برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر انتقال بیماران کرونایی سایر استان‌ها به زنجان در حال انتشار است موضوعی که با نشر چند عکس از ورزشگاه‌های در حال تجهیز در فضای مجازی استارت خورد و به دنبال آن مطالبی خلاف واقع و دروغ در حال دست به دست شدن و گسترش در فضای مجازی است که البته موجی از نگرانی را در بین زنجانی ها ایجاد کرده است.

اما استاندار زنجان ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر انتقال بیماران کرونایی از سایر استان ها به زنجان گفت: اصلا قرار نیست بیمار کرونایی از استان های دیگر به زنجان منتقل شود.

مقام عالی استان افزود: در شرایط موجود حق ورود هیچ شخص غیر بومی به استان وجود ندارد و ما به افراد سالم هم اجازه ورود به استان نمی دهیم پس اصلا امکان ندارد به یک باره تصمیم بر پذیرش بیمار کرونایی از استان دیگر به زنجان داشته باشیم.

حقیقی با بیان این که شایعات انتقال بیمار از استان های دیگر به زنجان در فضای مجازی ایجاد شده است گفت: مسئولان در مقابل چنین شایعاتی می ایستند. در همین راستا نیز از هم استانی ها خواشمندم به این شایعات هیچ توجهی نداشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز با بیان این که تمام استان ها برای بیماران خود نقاهتگاه در نظر گرفته اند گفت: این مکان ها از قبل طبق برنامه ریزی ها تجهیز می شود تا در موقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد طبیعی است که نقاهتگاه در استان زنجان نیز برای استفاده مردم این استان ایجاد شود. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست