• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۶
  • شناسه خبر: 13274

هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان صرف امور بهداشتی و مهار ویروس کرونا خواهد شد.

پیام ملّت– رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: باتوجه به تعطیلی برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی، بنا به تصمیم مجموعه هیئت امناء ، هزینه های این اعیاد با ت ...

پیام ملّت– رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: باتوجه به تعطیلی برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی، بنا به تصمیم مجموعه هیئت امناء ، هزینه های این اعیاد با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان زنجان ، به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم، محمدحواد غم پرور اظهار داشت:بیش از ۳ هزار بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهر زنجان قرار گرفت.

همچنین با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان خادمین افتخاری حسینیه ، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر زنجان را ضد عفونی می‌کنند.

امور بانوان حسینیه اعظم نیز با راه اندازی کارگاه‌تولید ماسک توسط خادمین خواهر ، تلاش نموده اند در این زمینه نیز به حفظ بهداشت کمک کنند.

لازم به ذکر است با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد.

هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت لجستیکی و توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می‌گیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست