• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۲
  • شناسه خبر: 13394

رئیس شورای شهر زنجان: تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی معلق مانده است/ وجود ۶ میلیارد هزینه بدون سند

پیام ملّت – رئیس شورای شهر زنجان گفت : تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به دلایلی معلق مانده است و بررسی ها نشان از وجود تخلف در این سازمان دارد. عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری ...

پیام ملّت – رئیس شورای شهر زنجان گفت : تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به دلایلی معلق مانده است و بررسی ها نشان از وجود تخلف در این سازمان دارد.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد : با توجه به رویکرد سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان و اقدامات صورت گرفته برخی از اعضای شورا معتقد بودند باید از این سازمان تحقیق و تفحص انجام شود اما به دلایلی این مهم اتفاق نیافتاد و البته به دلیل برکناری رئیس این سازمان تحقیق و تفحص موضوعیت ندارد.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب برای فعالیت های فرهنگی در سازمان فرهنگی شهرداری زنجان افزود : کل اعتبار مصوب برای فعالیت های فرهنگی شهرداری ۱۰ میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود و روال تخصیص اعتبار برای این فعالیت ها بصورت فصلی بود. به گونه ای که سازمان برای تخصیص اعتبار باید برنامه جامع و مطابق با سرفصل ارائه می داد که متاسفانه برنامه کلی و غیرقابل قبول برای اعضای شورا و حتی کمسیون فرهنگی بود.

نتیجه تصویری برای راشاد زنجان

وی ادامه داد : بر اساس همین اصل سازمان فرهنگی به دلیل عدم ارائه برنامه فرهنگی شاخص نتوانست اعتبار مصوب را از شهرداری و شورا بگیرد و حدود ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان دریافت کرده است.

راشاد تصریح کرد : برنامه های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در کلان باید مطابق اسناد بالادستی و شاخص های فرهنگی جمهوری اسلامی باشد که متاسفانه چنین نبود.

وی به مسائل مطرح درخصوص انحراف در برنامه ها و هزینه ها اشاره کرد و گفت : اعضای شورا و شهرداری به انحراف در رویکردها و هزینه کردها در سازمان مذکور اذعان دارند و این یکی از مشکلات سازمان فرهنگی در دوره اخیر بود.

رئیس شورای شهر زنجان به وجود هزینه های بدون سند در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت : متاسفانه به گفته یکی از مسئولان شهرداری هزینه هایی در سازمان فرهنگی اتفاق افتاده است که فاقد هزینه هستند و بلاتکلیف مانده اند و رقم این هزینه ها بیش از ۶ میلیارد ریال می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست