• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۴
  • شناسه خبر: 13449

فرماندار زنجان خبر داد: آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در زنجان

پیام ملّت-فرماندار زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان تولید ماسک N95 در زنجان آغاز شده است. رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: روزانه ۲۰۰۰ ماسک n۹۵ در زنجان ...

پیام ملّت-فرماندار زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان تولید ماسک N95 در زنجان آغاز شده است.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: روزانه ۲۰۰۰ ماسک n۹۵ در زنجان تولید خواهد شد که این اقدام در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان تولید ماسک در استان به کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند اختصاص داده خواهد شد و افزود: تولید ماسک ‏N95 بعد پس از چندین هفته پیگیری در این خصوص اتفاق افتاده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه روزانه توزیع ماسک در میان ۱۰۰ داروخانه استان صورت می‌گیرد تصریح کرد: با توجه به تقاضای فراوان جهت خرید ماسک در استان ماسک های توزیع شده جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

اما تلاش ها جهت تولید ماسک های مورد نیاز شهروندان کماکان ادامه دارد.عسگری از تایید کیفیت ماسک تولیدی توسط نهاد ناظر در حوزه علوم پزشکی خبر داد و ادامه داد: گفتنی است که ️به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، تولید ماسک N95 آغاز شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست