• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۵
  • شناسه خبر: 13465

تصادفات و تلفات جاده ای کاهش یافته است

پیام ملّت-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: میزان تصادفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش با کاهش همراه بوده است. سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار” پایگاه خبر ...

پیام ملّت-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: میزان تصادفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش با کاهش همراه بوده است.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار” پایگاه خبری _تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: میزان تصادفات جرحی امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش با ۱۲ درصد کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد مجروحین حوادث رانندگی سال جاری ۱۳ درصد کاهش داشته اند، عنوان کرد: این در حالی است که میزان تصادفات خسارتی با حدود ۴ درصد افزایش همراه بوده است.

علت این موضوع مبحث گرانی لوازم خودرو است.رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه به صورت کلی میزان تصادفات در سال جاری با ۶ درصد کاهش همراه بوده است، ادامه داد: در بسیاری از تصادفات بی مبالاتی رانندگان جای خود را به خطای انسانی داده است.

سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، توجه نداشتن به جلو و حرکت نکردن در بین خطوط عمده دلیل وقوع تصادفات رانندگی در این استان است، عنوان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جهت ایمن رانندگی کردن و حفظ سلامت شهروندان الزامی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست