• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۵
  • شناسه خبر: 13460

سیزده را با در خانه ماندن ایمن به در کنیم/ عید شنیدنی نه دیدنی

پیام ملّت-در جهت کنترل کرونامدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا از مردم خواهش می کنیم که برای روز طبیعت و سیزده بدر برنامه ای تهیه نکنند و همچنان در خانه بمانند. اسماعیل رحمانی در ...

پیام ملّت-در جهت کنترل کرونامدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا از مردم خواهش می کنیم که برای روز طبیعت و سیزده بدر برنامه ای تهیه نکنند و همچنان در خانه بمانند.

اسماعیل رحمانی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_ تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: در سطح استان همه اصول و مبانی اطلاع رسانی و آموزش ۳۶۰ درجه ای با ترکیب ظرفیت ها و با حمایت های رسانه ملی و سازمان های دولتی و مردم نهاد در سطح استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم به خوبی تاکنون همراهی های لازم را داشته اند، تاکید کرد: اما همچنان از مردم خواهش می کنیم که از برپایی مهمانی ها و دورهمی ها در حال حاضر خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه ثبت نام شهروندان در سامانه سلامت ضرورت دارد، افزود: مردم باید نسبت به تکمیل پرسشنامه مربوطه اقدام نمایند تا به موقع بتوانیم غربال گری های لازم را جهت کنترل بیماری ویروسی کرونا انجام دهیم.

رحمانی با بیان اینکه نوروز ۱۳۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند ادامه داد: امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی می تواند به قیمت جان افراد تمام شود.

وی ضمن اینکه از مردم خواست از طریق شبکه های مجازی سال نو را به یکدیگر تبدیل بگویند تا از این طریق در جلوگیری از ویروس کرونا نقش موثر را ایفا کنند، ادامه داد: یکی از نگرانی های نوروز این است که مردم در روزهای عید قرنطینه های خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بروند چراکه ضرورت دارد که شهروندان در سال جاری عید را از دور به یکدیگر تبریک گویند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه کرونا در این روزها استرسی به مردم وارد کرده است و تحمل روزهای در خانه ماندن کرونایی بسیار سخت شده است، افزود: اما در خانه ماندن موجب قطع زنجیره های انتقال این بیماری منحوس خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست