• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۶
  • شناسه خبر: 13501

فرماندار ایجرود: جهش تولید در سایه تسهیل صدور مجوزها،اصلاح قوانین دست وپاگیر،تغییر سودبانکی

پیام ملّت-فرماندار ایجرود گفت: در راستای محقق ساختن شعار امسال اصلاح برخی از قوانین و مقررات دست و پاگیر ضرورت دارد. باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: برخی از قوانی ...

پیام ملّت-فرماندار ایجرود گفت: در راستای محقق ساختن شعار امسال اصلاح برخی از قوانین و مقررات دست و پاگیر ضرورت دارد.

باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: برخی از قوانین و مقررات که ایجاد محدودیت می کند نیاز به تغییر دارند.

از سوی دیگر تسهیل فرایند صدور مجوزها نیز می تواند قدم بزرگی در جهت ایجاد جهش در تولید محسوب شود.

وی با بیان اینکه متفاوت شدن سود بانکی برای تولیدکنندگان می تواند در جهت ایجاد جهش در تولید مثمر ثمر واقع شود، تصریح کرد: چراکه وجود سودهای کلان بانکی برای تولیدکنندگان ایجاد شکنندگی و شکست خواهد کرد.

فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه باید از ورود کالاهای قاچاق به صورت کاملا جدی جلوگیری شود و افزود: ورود قاچاق منجر به بروز تاثیرات منفی بر اقتصاد، تولید و اشتغال می شود.

از سوی دیگر موجبات این موضوع فراهم شود که تولیدات داخل جایگزین کالاهای قاچاق شوند.

فتحی با بیان اینکه الزامی است که زمینه دسترسی آسان تر تولیدکنندگان به مواد اولیه را فراهم کنیم و تاکید کرد: باید به کالاهایی که دارای مزیت های نسبی بالاتری هستند توجه ویژه ای صورت گیرد.

گفتنی است که این نیاز احساس می شود که باید از فناوری های روز دنیا استفاده کنیم.وی با اشاره به اینکه بهتر است که از فرصت های فضای مجازی در راستای تولید و فروش محصولات خود استفاده کنیم، افزود: البته لازم به ذکر است که ارتقا کیفیت کالاهای داخلی در حال حاضر یک ضرورت به شمار می رود و از سوی دیگر وابستگی به نفت باید از میان کشور رخت بندد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست