• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۶
  • شناسه خبر: 13468

مردم در صورت مشاهده خودرو غیر بومی در استان مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند/ طرح عدم ورود خودرو غیر بومی به زنجان تا ریشه کنی کرونا ادامه دار است

پیام ملّت– جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که تردد ها در استان در حال کنترل است گفت: مردم در صورت مشاهده خودرو غیربومی در استان موضوع را سریعا با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان برخورد ...

پیام ملّت– جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که تردد ها در استان در حال کنترل است گفت: مردم در صورت مشاهده خودرو غیربومی در استان موضوع را سریعا با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان برخورد لازم صورت گیرد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» ایرج خانی پور با بیان این که نیروی انتظامی علاوه بر خدمات رسانی باید موضوع برخورد با متخلفین را نیز در دستور کار خود داشته باشد، گفت: با تدابیری که اندیشیده شده و همکاری که مدیران بخش های مختلف و دستگاه های قضایی با این مجموعه داشته اند موجب شد تا اقدامات مفید و موثری در سطح استان انجام گیرد.

وی افزود: در بخش خدمات رسانی این مجموعه سم پاشی محل ها و خیابان های پردد در سطح استان را انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با نیروی انتظامی که توصیه های بهداشتی را رعایت کرده اند اظهار داشت: مسافرین نیز که باید به استان ورود می یافتند به توصیه های بهداشتی توجه کردند و تردد کم تری در سطح استان صورت گرفت.

وی با بیان این که با افراد احتکار کننده لوازم بهداشتی برخورد صورت گرفت خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته و قریب به یک و نیم میلیون جفت دستکش با انواع مختلف در بازرسی ها کشف شد و محلول های احتکار شده نیز کشف و ضبط و در اختیار مراجع درمانی قرار گرفت.

خانی پور ادامه داد: در فضای مجازی در ارتباط با ویروس کرونا در سطح استان شایع پراکنی صورت گرفته بود که در این ارتباط نیز ۳۰ نفر دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

خانی پور با اشاره به این که در بحث غربالگری، همکاران نیروی انتظامی در بیش از ۱۸ نقطه در کنار همکاران هلال احمر حضور دارند گفت: از هم استانی ها خواهشمندیم توصیه های همکاران را جدی بگیرند و از سویی دیگر در صورت مشاهده خودرو غیربومی و افراد غیربومی موضوع را اطلاع رسانی نمایند و با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که برخی اصناف نیز از همان ابتدا همکاری مناسبی با نیروی انتظامی داشته اند تصریح کرد: مردم در کنار پلیس، مراکز بهداشتی درمانی قرار گرفتند و موجب شد تا از تردد ها کاسته شود و امیدواریم که روند همکاری همچنان ادامه دار باشد و این ویروس منحسوس به طور کامل ریشه کن شود.

خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز با اشاره به اینکه طرح کنترل ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان همگام با سایر استان‌ها همچنان اجرا می‌شود اظهار کرد: امسال مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال‌های گذشته کاهش بسیار چشمگیری داشته است و در این ارتباط واحد‌های یگان امداد در سه محور ورودی جاده تبریز، محور بیجار و میدان بسیج به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل زنجان خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های پزشکی انتظامی نیز در این راستا پای کار هستند عنوان کرد: بروشور‌های آگاه بخشی توسط نیرو‌های درمانی نیروی انتظامی در بین مردم در مبادی ورودی شهر توزیع می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ابراز کرد: برخی از خودرو‌ها پلاک غیربومی بوده، ولی صاحب خودرو‌ها بومی هستند که در چنین مواردی موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از تشخیص صحت موضوع اجازه ورود به این گونه خودرو‌ها داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که از مبادی ورودی به داخل شهر زنجان وارد می‌شود توسط عوامل درمانی تست می‌شود بیان کرد: خودرو‌های غیربومی با کمال احترام بازگردانده شده و از ورود آن‌ها به زنجان جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان این که بعد از اطلاع رسانی‌های خوب توسط رسانه‌ها این فرهنگ سازی اتفاق افتاده و میزان مسافرت‌ها از ابتدای اجرای طرح کنترل بسیار کاهش یافته است گفت: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست